    From: platformowe głupki <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: jaka stacja dokująca do dysków na USB
    Date: Wed, 6 Jan 2016 20:17:04 +0100

    czy Ktoś tu może powiedzieć coś o stacjach dokujących usb dla dysków?
    chodzi mi o to, jaki kupić, żeby spierdalający się zasilacz nie
    uszkodził dysku? mam same złe doświadczenia, kupiłem kiedyś adapter
    S/PATA na USB zjarał się zasilacz, kupiełem stację dokującą, zjarał się
    zasilacz, do tego uszkodził mi się dysk mimo, że wtedy zasilacz działał...