  • 1. Data: 2009-08-23 13:15:24
    Temat: jaki SE?
    Od: mnm <m...@...pl>

    Witam,

    Aktualnie używam SE K750i do: dzwonienia, sms, Internet (tylko
    poczta/bank bo ekran jest niezbyt duży), oraz listy zadań w postaci
    notatek wyświetlanych w trybie gotowości.
    Telefon jest już mocno zniszczony i pora go zmienić.

    Może ktoś to przerabiał i mógłbym zaoszczędzić czasu na szukaniu.

    Najważniejsza sprawa: czy jest jakiś program, który pozwoli mi na
    bezbolesne przerzucenie przynajmniej kontaktów i notatek z K750i na coś
    nowego?

    No i co nowszego polecacie? Najlepiej z większym ekranem, żeby wygodniej
    się przeglądało strony. I koniecznie z opcją wyświetlania notatek w
    trybie gotowości na ekranie.

    Pozdrawiam,
    mnm

  • 2. Data: 2009-08-23 15:11:41
    Temat: Re: jaki SE?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 23 Aug 2009 15:15:24 +0200, mnm <m...@...pl> wrote:

    >Najważniejsza sprawa: czy jest jakiś program, który pozwoli mi na
    >bezbolesne przerzucenie przynajmniej kontaktów i notatek z K750i na coś
    >nowego?
    MyPhoneExplorer znasz?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2009-08-23 15:33:26
    Od: mnm <m...@...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > MyPhoneExplorer znasz?

    Dzięki, właśnie poznałem.

    Czyli połowa drogi przebyta. A czy uda mi się te notatki (bo pewnie z
    książką tel. nie będzie problemu) przerzucić na inny model SE? Może ktoś
    się orientuje na jaki - z nowszych?

    mnm

  • 4. Data: 2009-08-23 15:46:21
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 23 Aug 2009 17:33:26 +0200, mnm <m...@...pl> wrote:

    >Dzięki, właśnie poznałem.
    >
    >Czyli połowa drogi przebyta. A czy uda mi się te notatki (bo pewnie z
    >książką tel. nie będzie problemu) przerzucić na inny model SE? Może ktoś
    >się orientuje na jaki - z nowszych?
    Zobacz sobie jakie modele są wspierane, lub zapytaj na ichniejszym
    forum. Oficjalnie nieobsługiwane są tylko symbianowe telefony serii P
    i Xperie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2009-08-23 19:41:27
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Nie trzeba żadnego programu.
    Bluetooth ze starego fona na nowy i tyle - najlepsze rozwiązanie.
    Polecam C905 - dość modny aparat w tej chwili i naprawdę wart swojej ceny.
    Ale jakiego SE sobie wybierzesz, to już w sumie Twoja sprawa i trudno Ci
    radzić nie wiedząc, o co chodzi i jakie dokładnie masz potrzeby.
    Przy okazji: kontakty, kalendarz i zadania można zsynchronizować ze
    skrzynką pocztową Gmail i utrzymywać zsynchronizowane pomiędzy telefonami.
    Wtedy to już nawet nieważne, ile tych telefonów i jakiej są firmy.

    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 6. Data: 2009-08-23 19:41:31
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 7. Data: 2009-08-25 19:19:12
    Od: mnm <m...@...pl>

    Wybrałem ostatecznie Nokię E51. Teraz kwestia programu, który umożliwi
    mi wyświetlanie notatek na pulpicie w trybie gotowości. Szukam, ale
    kiepsko mi idzie. Czy ktoś kojarzy coś takiego?

    mnm