  • 1. Data: 2009-08-22 22:06:25
    Temat: albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM
    Od: d...@v...pl

    witam,

    pytanie do osob majacych telefony z WIFI a najlepiej z symbianem jeszcze:

    1) czy macie taka syt. ze jak chcecie skonfigurowac sobie WAP do waszej
    komorki (w razie jak jestescie tam, gdzie nie ma hot-spota a potrzebujecie
    netu), to nagle wifi sie wam sypie a wap zaczyna dzialac ?

    2) i na odwrot. macie dopiero co komorke - dziala w niej wifi ale wapu za
    chiny nie da sie recznie nastawic tylko musicie sms konfiguracyjny otrzymac po
    ktorym sypie sie wifi -- > 1)

    bo wlasnie w moje raczki wpadl W960i i jestem zazenowany postawa tego
    telefonu. bo wlasnie sobie ustawilem WAP w ERZE i zniknely mi wszystkie domowe
    sieci WIFI jakie mialem w komorce + jak dam skanuj i mi wykryje jakas to nie
    chce sie polaczyac :-/

    czy to wina softu starego czy uszkodzonej komorki >?

  • 2. Data: 2009-08-22 22:36:32
    Temat: Re: albo jest WIFI albo WAP - nigdy RAZEM
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pewnego razu d...@v...pl obwieścił(a) tak oto:

> [...]
    > sieci WIFI jakie mialem w komorce + jak dam skanuj i mi wykryje jakas to nie

    Moge powiedzieć jak jest np w E65 lub E51 - tworzy się punkty dostępu,
    obojetnie ile i obojetnie jakiego rodzaju. W jakimś sofcie wybieramy sobie z
    jakiego byśmy chcieli korzystać, na stałe lub do wyboru za każdym razem.
    Punkty dostępu można też grupować (np CH Kazimierz) i chodzisz i gdy coś ci
    złapie to łączy, inaczej nie. Mozna też ustawiać priorytety punktów dostępu,
    np w zalezności od siły sygnały, tym akurat się nie bawiałem ale pamiętam że
    coś jakoś tak było możliwe.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-23 08:05:48
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > np w zalezności od siły sygnały, tym akurat się nie bawiałem ale pamiętam że

    no WLASNIE ja WALĘ takie PRIORYTETY, bo juz na poczatku pamietam, ze oba
    polaczenia byly w jednej grupie i sobie wszedlem na google mapsy, bo myslalem,
    ze jestem na WIFI - i bylo ono ustawione w kolejce jako 1 - a po kilku
    minutach z szokiem na ryju stwierdzilem, ze kilkadziesiat zlotych mi zzarlo.
    wiec chyba na samym poczatku jak mialem koma i jeszcze nie resetowalem to bylo
    tak ze WAP i WIFI domowe byly w jednym koncie internetowym i podzialalo mi to
    ze 2 dni.

    postanowilem sobie zrobic wiec 2 oddzielne, niezalezne grupy. zeby jak mi sie
    nie polaczy z wifi to nie zarl kasy z wap-a. ale jak widac sie nie da i to
    jest blad komorki/softu.

    wyslalem maila do serwisu ogolnopolskiego SE ale wydaje mi sie ze nie beda
    wiedzieli w ogole o czym z nimi rozmawiam i podadza mi sposob wlasnie taki
    jaki Ty piszesz - zeby wszystko dac do jednej grupy a tylko ustawic priorytety.
    bo ten telefonik oficjalnie w polsce nie wyszedl nigdy.

    to ja sie pytam - po jaka CHOLE.RE jest opcja stwarzania pozostalych grup -
    skoro potem nie dziala :-/ ?