  • 1. Data: 2013-05-08 23:53:16
    Temat: jaki darmowy host zdjęć nie zmieniający nazw
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    wszystkie co znalazłem to robią linki typu
    domena/losoweznaki/numerki.jpg
    lub
    domena/losoweznaki/cokolwiekwpiszesz.jpg

    ja szukam takiego typu:
    domena/stalanazwa/niezmienionanazwa.jpg

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 2. Data: 2013-05-08 23:58:41
    Temat: Re: jaki darmowy host zdjęć nie zmieniający nazw
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
    > domena/losoweznaki/numerki.jpg
    > lub
    > domena/losoweznaki/cokolwiekwpiszesz.jpg

    home.pl
    kei.pl
    itd...

    przez okres probny - darmowe

  • 3. Data: 2013-05-09 09:44:11
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > home.pl
    > kei.pl
    > itd...

    raczej myślałem o typowo obrazkowych
    i bezpłatnych, niestety wszystkie co do tej pory poznałem nadają losowe
    nazwy
    lub dodają do folderu o losowej nazwie

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 4. Data: 2013-05-09 11:21:50
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

> [...]
    >>> lub

    > raczej myślałem o typowo obrazkowych
    > i bezpłatnych, niestety wszystkie co do tej pory poznałem nadają losowe

    nie znam celu tego (i dlaczego przeszkadza zmiana nazwy).

    byc moze kompromisem byloby dla Ciebie uzywanie Dropbox i tam
    udostepnianie zdjec/obrazków. Zaletą jest to, ze wszystko masz u siebie
    i rownoczesnie w chmurze. Nie musisz pamietac o uploadowaniu lub
    kasowaniu obrazkow na serwerze, po prostu dodajesz/usuwasz w dropboxie
    lokalnie.

    nie pamietam, ale chyba w katalogu photos udostepniane zdjecia lub cale
    albumy/foldery czyli galerie - nie zmieniaja naz wplikow, ale to co jest
    przed nimi chyba jest jakas zbitka znakow losowych

  • 5. Data: 2013-05-09 18:48:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    np. mirrorowanie obrazków strony
    free hostingi są często przeciążone php