  • 1. Data: 2016-06-25 12:46:02
    Temat: jaki wlac olej do lagow
    Od: lion308 <kuba308@_NOSPAM_onet.pl>

    czesc. mam problem poniewaz z mojego moto peugeot xr6 zaczely mi sie pocic
    lagi a dokladnie prawa. i teraz chce je rozkrecic i wymienic uszczeli ale
    nie wiem jaki wlac olej do nich. i jescze mam takie pytanie czy cos sie
    moze stac jak bede jezidzil podczas tego jak beda mi sie pocic? dzieki

  • 2. Data: 2016-06-30 15:01:28
    Temat: Re: jaki wlac olej do lagow
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-06-25 o 12:46, lion308 pisze:
> [...]
    > uszczeli ale nie wiem jaki wlac olej do nich. i jescze mam takie pytanie
    > czy cos sie moze stac jak bede jezidzil podczas tego jak beda mi sie

    Olej pobrudzi tarcze hamulcowa, nie bedziesz mial hamowania, walniesz w
    cos, zepsujesz moto, cos/kogos i siebie.

    Tmek