  • 1. Data: 2016-06-23 23:13:30
    Temat: Brak możliwości zmiany biegu
    Od: Branko <brajan.rams@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam,a więc jade motorkiem i nagle zredukowalem na 3 bieg po czym nie
    mogłem już zmienić na zadny, z sprzęgłem czy bez nie dało się zmienić
    biegu na wyższy albo na mniejszy. Co może być przyczyną?
    I po tym jak nie mogłem zredukować coś stukalo w silniku dopiero jak
    później go uruchomiłem to już nie było szukania ale bieg dalej nie było
    można zmienic proszę o pomoc motorek to aprilia sx 50sm 2015r.