  • 1. Data: 2015-01-30 10:42:15
    Temat: jaki zestaw klawiatura + mysz
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Właśnie mi się ułamał odbiornik od mojego zestawu k+m (microsoft
    wireless 800), na allegro takich odbiorników nie widzę a jako nigdy
    jakoś nigdy za nimi nie tęskniłem, to czas na zmiany.

    Jaki zestaw klawiatura + mysz (najchętniej razem ale może być od biedy
    osobno) byście polecili?

    - Koniecznie: bezprzewodowe,
    - dość ważne: żeby miało odbiornik "nano", żeby było go trudno ułamać.
    - żeby był wysoki skok klawisza, z klikiem lub bez i żeby

    - W miarę możliwości: żeby klawiatura miała kółko/scroll. Kiedyś dawno
    temu, miałem jakąś klawiaturę Tracera bądź Modecoma, która miała takie
    kółko i to było wprost niesamowicie wygodne. Krótki rzut oka na zdjęcia
    na ceneo.pl i podobnych - nie widzę takich klawiatur ale może źle patrzę?

    - w miarę możliwości: żeby myszka miała także poziome kółko (lub żeby
    się kółko pionowe uchylało na boki).

    No i żeby to wszystko nie kosztowało majątku :). To nie ma być zestaw
    dla gracza.

    Czy zna ktoś zestaw który spełni w/w wygórowane wymagania?

    p. m.

  • 2. Data: 2015-01-30 16:03:32
    Temat: Re: jaki zestaw klawiatura + mysz
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-01-30 o 10:42, m pisze:
    > Czy zna ktoś zestaw który spełni w/w wygórowane wymagania?
    http://goo.gl/CqueX2
    Wg mnie tren spełnia 90% Twoich kryteriów. Nie wiem tylko jak sprawa się
    ma w kwestii ceny.

    Krzysiek aka Tasiorsa