  • Data: 2020-06-26 23:02:09
    Temat: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    co jakiś czas powraca pytanie jakie auto kupić w cenie... i tu pada cena
    mieszkania w biedniejszych miastach. Często odradzam, bo sam jestem z
    pokolenia którego celem było _mieć_ samochód, jakby nie był przedmiotem
    służącym do transportu ale przedmiotem pożądania samym w sobie. Mnie
    przeszło i cieszę się z tego. Niestety do jest usenet, tu logiczne
    argumenty nikną w gąszczu docinek i kłótni. jest jednak gość który o tym
    lepiej opowiada niż ja:
    https://spidersweb.pl/autoblog/tani-samochod-czy-war
    to-kupic-tak/

    Dla tych którym szkoda 10 minut - skrót. warto kupić stare auto,
    naprawić i jeździć.

    ToMasz

    PS. a jak ktoś ma ochotę posiadać jakiś zajebisty samochód mimo że jego
    wartość maleje bardziej niż 500+, to prosze sobie kupić, ale nie pytać
    jaki.