  • 1. Data: 2014-06-15 23:19:40
    Temat: jakie enduro lub cross?
    Od: rysiek99 <kan.kan@_NOSPAM_spoko.pl>

    Siema, chciałbym kupić jakieś enduro lub crossa. Mam dylemat bo NW co
    wybrać. Myślałem nad Kawasaki kx 80 ale ponoć często się psuje. Jest
    jeszcze jeden problem ponieważ mam 1,45 wzrostu. :-) Pomoże ktoś?

  • 2. Data: 2014-06-16 07:30:43
    Temat: Re: jakie enduro lub cross?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-15 23:19, rysiek99 pisze:
    > Siema, chciałbym kupić jakieś enduro lub crossa. Mam dylemat bo NW co
    > wybrać. Myślałem nad Kawasaki kx 80 ale ponoć często się psuje. Jest
    > jeszcze jeden problem ponieważ mam 1,45 wzrostu. :-) Pomoże ktoś?

    Ale bardziej enduro czy bardziej cross ? W sensie będziesz latał po
    dróżkach I DROGACH czy wertepach jak na torze crossowym ? Kwestia nie
    tylko konstrukcji motocykla, ale i pojemności, Twojego wieku i uprawnień.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2014-06-16 16:52:01
    Od: rysiek99 <kan.kan@_NOSPAM_spoko.pl>

    Magic napisal

    > Ale bardziej enduro czy bardziej cross ? W sensie będziesz latał po
    > dróżkach I DROGACH czy wertepach jak na torze crossowym ? Kwestia nie
    > tylko konstrukcji motocykla, ale i pojemności, Twojego wieku i uprawnień.

    Chyba bardziej enduro a latał to BD głównie po drogach polnych. Chodzi mi
    o to żeby był trochę niższy a pojemność to tak 80-125 CC.

  • 4. Data: 2014-06-17 08:26:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-16 16:52, rysiek99 pisze:
    > Magic napisal

    > Chyba bardziej enduro a latał to BD głównie po drogach polnych. Chodzi
    > mi o to żeby był trochę niższy a pojemność to tak 80-125 CC.

    Przymierz się do Suzuki DR 125.

  • 5. Data: 2014-06-17 17:05:38
    Od: rysiek99 <kan.kan@_NOSPAM_spoko.pl>

    > Przymierz się do Suzuki DR 125.

    Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Tylko aby moto nie było zbyt wysokie,
    tak abym dotykał ziemi:-)

  • 6. Data: 2014-06-18 00:11:45
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "rysiek99" <kan.kan@_NOSPAM_spoko.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Tylko aby moto nie było zbyt wysokie,
    > tak abym dotykał ziemi:-)

    Wydaje się, że i tak parę razy "dotkniesz ziemi" :-)

    Szymon

  • 7. Data: 2014-06-18 07:03:54
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-15 23:19, rysiek99 pisze:
    > Mam dylemat bo NW co

    NW? PKP BHP i PKO.
    ZCHP wraz z PCK powinny PMC

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 8. Data: 2014-06-18 10:22:30
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 18 Jun 2014 07:03:54 +0200 MarcinJM <m...@o...pl> napisał:

    >NW? PKP BHP i PKO.
    >ZCHP wraz z PCK powinny PMC

    "Ani PZU, ani PKP, tylko, tylko WC!" :-)

  • 9. Data: 2014-06-18 12:05:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Jun 2014 15:05:38 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za rysiek99
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Tylko aby moto nie było zbyt wysokie,
    > tak abym dotykał ziemi:-)

    Każdy motocykl enduro można obniżyć o parę centymetrów za pomocą dogbones
    w tylnym zawieszeniu.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 10. Data: 2014-06-18 16:57:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-06-18 12:05, Piotr Klimek pisze:

    > Każdy motocykl enduro można obniżyć o parę centymetrów za pomocą dogbones
    > w tylnym zawieszeniu.

    No chyba ze takowych nie posiada

    --
    Kuczu