eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakieś stukijakieś stuki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "mappl" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jakieś stuki
    Date: Mon, 5 Aug 2013 14:33:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Antivirus: avast! (VPS 130804-1, 2013-08-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 20
    Message-ID: <51ff9bb3$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.70.185
    X-Trace: 1375706035 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1451 83.11.70.185:49913
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500369
    [ ukryj nagłówki ]

    Pacjent: kilkunastoletnie Clio. Objawy: po kilku kilometrach jazdy
    pojawia się równomierne stukanie (dudnienie?) o częstotliwości zależnej
    od szybkości. Niezbyt głośne, przy otwartej szybie nie do wysłyszenia,
    ale w trasie jest dokuczliwe. Jest słyszalne w przedziale 40-90 km/h,
    najbardziej na gładkiej drodze, przy zamkniętych szybach. Częstotliwość
    z grubsza to 1 stuk na obrót koła. Występuje też przy jeździe na luzie i
    toczeniu się z wyłączonym silnikiem. Jednakowo na prostej, jak też na
    łuku oraz podczas hamowania. Pojawiło się to kilka tygodni temu.

    Dotychczas wymieniłem uszkodzone elementy: wybitą końcówkę drążka
    (+ustawienie zbieżności), wszystkie tuleje, sworznie wahaczy, gumowe
    osłony przegubów, obie linki hamulca ręcznego, zostały też wyważone
    koła. Wydech (kompletny) został zmieniony rok temu i jest umocowany ok.
    Zauważyłem, że zaczyna się pocić przedni amortyzator, ale po sprawdzeniu
    na stacji diagnostycznej okazało się, że trzyma parametry. Na rolkach i
    szarpakach wszystko wygląda super. Przez pierwsze kilka km jazdy
    również. Na kierownicę się te stuki nie przenoszą. Felgi się nie grzeją.
    Co może być przyczyną takiego stukania? Łożyska w tylnych kołach?
    Przeguby?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: