  • 41. Data: 2009-11-27 06:49:16
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii [OT]
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>> pozdr.

    > po ilości postów , moge się doliczyć iż kolega wie wszystko , ma lacza
    > od wszystkich , i z wszystkimi miał doczynienia , zobacz ile kolega
    > Puchar generuje postów :), więc napewno ma coś do powiedzenia to widać ,
    > ale czy konkrety..... ?? o to jest pytanie

    kwestia czytelnika czy umie czytać. Nie wiem wszystkiego, ale czytając to co
    tu "spece" piszą to chyba będe nadmiernie dowartościowany. Bo ja widać
    jednak coś wiem ;)

  • 42. Data: 2009-11-27 08:26:25
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Fri, 27 Nov 2009 06:48:16 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >o ściąganie z mojego serwera z DSLa! a mój serwer w TASKu
    >w domu mam DSLa i jak coś zgrywam z TASKu to mam maxa.

    na max-a czyli ile ? 2 mega ?

    sorki, ale 2 mega to ja na wiochach podłaczam jako standardowy pakiet
    dla wszystkich co nie mają 10 letnich komputerów

    >pewnie to zależy od oferty jak zapłacisz za łącze bez dobrego wyjścia do TP
    >to zapłacisz mało ale będzie g. do TP.

    ostatnio nie moge dostac u siebie oferty bez TP, wszyscy próbuja mi
    wciskać łacza z krajową tepsą, która jest mi tak potrzebna jak dziura
    w moście

    ma ktos pomysł co zrobić z nudzącymi się 20 megabitami z krajową tepsą
    ?

  • 43. Data: 2009-11-27 08:52:35
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > na max-a czyli ile ? 2 mega ?

    1/3 tego co mam z TASKu.

    > sorki, ale 2 mega to ja na wiochach podłaczam jako standardowy pakiet
    > dla wszystkich co nie mają 10 letnich komputerów

    widzisz u mnie nie ma "2 mega" bo potrafię troche sprytniej zarządzać
    ruchem. Oczywiście nie wszyscy klienci chcą dobrą usługę, część woli dobry
    bajer dlatego mam ok 60% rynku na swoim terenie. O pozostałe 40% zabiegam
    ale nie na siłe bo nie warto.

    > ostatnio nie moge dostac u siebie oferty bez TP, wszyscy próbuja mi
    > wciskać łacza z krajową tepsą, która jest mi tak potrzebna jak dziura
    > w moście
    Nie wszyscy.

  • 44. Data: 2009-11-27 09:22:01
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Fri, 27 Nov 2009 08:52:35 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >1/3 tego co mam z TASKu.

    TASK sprzedaje 5 megowe symetryki ?

    orrrany

    >widzisz u mnie nie ma "2 mega" bo potrafię troche sprytniej zarządzać
    >ruchem.

    skoro Ci się chce

    czasy sprytnego zarządzania ruchem odeszły wraz z wywalenie w kosmos
    ostatniego DSLa

  • 45. Data: 2009-11-27 09:41:09
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > TASK sprzedaje 5 megowe symetryki ?

    mówimy o pobieraniu przez TP prawda?

    > orrrany

    > skoro Ci się chce

    konkurencji by też się chciało tylko nie wie jak.
    Ma o mnie 2 zdania - zależnie z kim rozmawia. Jak z potencjalnymi klientami
    - moja sieć jest tragiczna. Jak z znajomymi - kurde chciałbym wiedzieć jak
    on to robi.

    To mu podpowiadam na tym forum - należy czytać instrukcje od oprogramowania
    które się używa ;)

    > czasy sprytnego zarządzania ruchem odeszły wraz z wywalenie w kosmos
    > ostatniego DSLa

    najwyraźniej było sprytne inaczej.

  • 46. Data: 2009-11-27 10:22:55
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Fri, 27 Nov 2009 09:41:09 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >mówimy o pobieraniu przez TP prawda?

    mówimy o wysyłaniu do TP, przecież padło słowo DSL-TP i bynajmiej nie
    ja go uzyłem po raz pierwszy w wątku

  • 47. Data: 2009-11-27 15:46:55
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > mówimy o wysyłaniu do TP, przecież padło słowo DSL-TP i bynajmiej nie

    to czytaj moje posty i na co odpowiadam. było o wyjściu z TASKu do TP.

    Naprawde zadziwia mnie jak tu ludzie dyskutują nie czytając co inny pisze i
    o czym się mówi.

  • 48. Data: 2009-11-27 16:13:21
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    From: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Date: Fri, 27 Nov 2009 06:48:16 +0000 (UTC)

    o ściąganie z mojego serwera z DSLa! a mój serwer w TASKu
    w domu mam DSLa i jak coś zgrywam z TASKu to mam maxa.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    o to chodziło

    >Naprawde zadziwia mnie jak tu ludzie dyskutują nie czytając co inny pisze i
    >o czym się mówi.

    naprawdę zadziwia mnie jak tu ludzie dyskutują nie pamietając co sami
    napisali

  • 49. Data: 2009-11-27 16:37:55
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>

    Dnia 27-11-2009 o 17:13:21 Tomasz Kruk (Czarnet) <f...@g...com>
    napisał(a):

    [...]
    > o ściąganie z mojego serwera z DSLa! a mój serwer w TASKu
    > w domu mam DSLa i jak coś zgrywam z TASKu to mam maxa.

    IMO to jest niejasne zdanie mówiące o ściąganiu danych przy użyciu kompa
    podpiętego DSLem TPSA z serwera podpiętego TASKiem

    --
    http://joru.olewales.ath.cx/