  • 1. Data: 2024-03-09 02:24:18
    Temat: karta do yt AV1 RTX 3060 vs RTX 4060
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Rozumiem, że RTX 3060 ma dekodowanie AV1 i uciagnie yt 2160p @60fps?

    RTX 4060 ma też i enkoder AV1 ale mi na nim nie zależy (chyba?)

    https://www.amazon.co.uk/MSI-GeForce-VENTUS-Gaming-G
    raphics/dp/B08WHJFYM8/
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0C7W8GZMJ/

    --
    Piter

  • 2. Data: 2024-03-09 12:17:52
    Temat: Re: karta do yt AV1 RTX 3060 vs RTX 4060
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/03/2024 02:24, PiteR wrote:
    > Rozumiem, że RTX 3060 ma dekodowanie AV1 i uciagnie yt 2160p @60fps?

    Jesli masz procesor intela generacji 11+, to masz już taki dekoder,
    aczkolwiek jest z tym sporo zamieszania i raczej nalezy pytać wprost o
    konkretny model.

    Nie kupuj z tego powodu karty graficznej. Różnice między RTX 40xx a 30xx
    są i mogą być krytyczne dla kogoś, kto chce pograć.

  • 3. Data: 2024-03-09 13:21:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ushgh1$29opm$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Jesli masz procesor intela generacji 11+, to masz już taki
    > dekoder, aczkolwiek jest z tym sporo zamieszania i raczej nalezy
    > pytać wprost o konkretny model.

    nie, mam stary i5-7500

    > Nie kupuj z tego powodu karty graficznej. Różnice między RTX 40xx
    > a 30xx są i mogą być krytyczne dla kogoś, kto chce pograć.

    mam teraz GTX 1650 super i niektóre 2160p @60fps zacinają się bo ta
    karta nie ma dekodowania AV1 i wtedy pracę przejmuje i5-7500. Musze
    wtedy klikac i obniżać jakość youtuba.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-03-09 14:04:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/03/2024 13:21, PiteR wrote:
    > mam stary i5-7500

    Z uwagi na bugi sprzętowe, te procki nigdy nie będą wspierane przez
    win11. Z samego tego powodu, warto go wymienić (z płytą), co rozwiąże
    problem AV1 taniej, niż zmiana grafiki. Chyba że potrzebujesz grafiki
    też do grania.