  • 1. Data: 2024-02-14 12:19:30
    Temat: STANOWSKI NA PREZYDENTA Hołownia W STRACHU ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=WjmlYqZ3ErU

  • 2. Data: 2024-02-15 13:38:25
    Temat: Re: STANOWSKI NA PREZYDENTA Hołownia W STRACHU ;-)
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 12:19, _Master_ pisze:

    >  https://www.youtube.com/watch?v=WjmlYqZ3ErU

    Zmień zasilacz.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-02-15 13:44:42
    Temat: Nie mogłeś się powstrzymać?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 4. Data: 2024-02-15 16:18:24
    Temat: Re: Nie mogłem
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

  • 5. Data: 2024-02-18 21:03:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 14.02.2024 12:19, _Master_ wrote:
    >  https://www.youtube.com/watch?v=WjmlYqZ3ErU

    Who the fuck is Stanowski?

  • 6. Data: 2024-02-18 21:36:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-18 o 21:03, Uncle Pete pisze:
    > Who the fuck is Stanowski?

    To taki mądrzejszy Hołownia.

    Siedzisz w netach i nie wiesz?

  • 7. Data: 2024-02-19 11:17:20
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 18.02.2024 21:36, _Master_ wrote:

    > To taki mądrzejszy Hołownia.
    >
    > Siedzisz w netach i nie wiesz?

    Raczej przemądrzały, bo do mądrości to mu zasadniczo sporo brakuje.

    --
    szopen

  • 8. Data: 2024-02-19 14:17:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-19 o 11:17, szopen pisze:
    > Raczej przemądrzały, bo do mądrości to mu zasadniczo sporo brakuje.

    W porównaniu z Hołownią to geniusz intelektu i jest normalny, Nie
    spaczony ideologicznie.

    Nie wygra ale nabruździć może. I tak trzeba gonić konusów ;-)

  • 9. Data: 2024-03-17 15:44:16
    Temat: Auto autoracker GF-09 - problem z uruchomieniem
    Od: universi <u...@i...pl>

    Piszę tutaj bo grupa o gps to chyba jest martwa. Kupiłem autotracker
    GF-09 - ponoć zapisuje tracki na karcie pamięci (nie jestem tego pewien)
    i wysyła przez komórkowy GPRS te dane na inną komórkę. Kupiłem i
    uruchomiłem nową kartę SIM i wraz z kartą pamięci włożyłem do tego
    czegoś. W instrukcji piszą żeby wpisać numer IMEI który jest
    przyklejony na boku urządzenia i potem hasło. No tak, ale gdzie to
    wpisać - rozumiem żeby było widać urządzenie przez Wi-Fi lub na
    Bluetooth, ale nie ma go nigdzie. Sciągnałem do tego odpowiedni PDF, ale
    jeszcze gorzej bo tam piszą o: monitor#13333333333, co zupełnie zbija
    mnie z tropu. Link do tego pdf:
    https://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/SPEC/535/K119
    2879535.pdf .
    Proszę o jakąś pomoc.

  • 10. Data: 2024-03-17 16:02:21
    Temat: Re: Auto autoracker GF-09 - problem z uruchomieniem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ut6vk1$tul$1$universi@news.chmurka.net>
    user universi pisze tak:

> [...]
    > tak, ale gdzie to wpisać - rozumiem żeby było widać urządzenie
    > przez Wi-Fi lub na Bluetooth, ale nie ma go nigdzie.

    To chyba jest tak. Urządzenie już połączyło się przez internet
    komórkowy z centralą w Chinach a teraz ty musisz się do nie go przyznać
    wpisując do aplikacji w smartfonie IMEI i hasło. I sie odnajdziecie.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne