  • 1. Data: 2010-05-08 21:52:32
    Temat: klima - nabicie z barwnikiem
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Otóż na manometrach nie wyszło aby był jakaś nieszczelność w układzie
    klimatyzacji. No to majstry nabili klime z barwnikiem i kazali
    pojeździć. Niestety już na drugi dzień wieczorem klima znów przestała
    działać. I teraz pytanie czy ten barwnik jakoś trwale barwi bo
    najwcześniej mogę podjechać do serwisu za tydzień. Nie będzie to za późno?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-05-08 22:39:05
    Temat: Re: klima - nabicie z barwnikiem
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > teraz pytanie czy ten barwnik jakoś trwale barwi bo najwcześniej mogę
    > podjechać do serwisu za tydzień. Nie będzie to za późno?

    Nie bedzie, chyba ze umujesz silnik / naleje sie na niego wody jak bedzie
    pryskac spod kol, etc. Barwnik jest trwaly i nawet po wodzie bedzie go
    widac, ale zlokalizowanie przecieku moze byc trudniejsze ze wzgledu, ze
    troche sie zmyje a troche "rozejdzie" jak rozlana farba.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 3. Data: 2010-05-09 16:40:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Dysiek pisze:

> [...]
    > widac, ale zlokalizowanie przecieku moze byc trudniejsze ze wzgledu, ze
    > troche sie zmyje a troche "rozejdzie" jak rozlana farba.

    To nie dobrze :(. Ale z drugiej strony skoro w zasadzie po nocy gaz
    uleciał to chyba nie powinno być po tygodniu problemu z znalezieniem dziury.
    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2010-05-09 17:39:30
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Może masz zanieczyszczony układ i zapycha filtr który znajduje się w instalacji.
    Nie miałeś wcześniej rozpiętej instalacji lub wymienianej chłodnicy ?