  • 1. Data: 2016-05-20 00:51:23
    Temat: kod regionalny
    Od: Marc <m...@g...com>

    wyslalem znajomej Samsunga z US do Polski odblokowany z Tmobile i sie okazuje za ma
    jeszcze zalozony kor regionalny ? Nie ma mozliwosci odblokowac tego zeby dzialal w
    Polsce ?

  • 2. Data: 2016-05-20 01:29:07
    Temat: Re: kod regionalny
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-05-20 o 00:51, Marc pisze:
    > wyslalem znajomej Samsunga z US do Polski odblokowany z Tmobile i sie okazuje za ma
    jeszcze zalozony kor regionalny ?

    To się grupy pytasz, czy ma kod regionalny? Ma albo nie ma.

    > Nie ma mozliwosci odblokowac tego zeby dzialal w Polsce ?

    Nie.

  • 3. Data: 2016-05-20 08:09:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pytaj na pl.misc.telefonia.gsm
    Amerykańscy biznesmeni by się ździwili nie mogąc rozmawiać przez swoje komórkowce w
    Polsce - ale telefon musi być GSM, a nie CDMA.

    -----

  • 4. Data: 2016-05-20 09:55:33
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-05-20 o 08:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytaj na pl.misc.telefonia.gsm
    > Amerykańscy biznesmeni by się ździwili nie mogąc rozmawiać przez swoje komórkowce w
    Polsce - ale telefon musi być GSM, a nie CDMA.

    Amerykański biznesmen sobie kupi komórkę pre-paid w Polsce, a na swoim
    oryginalnym numerze ustawi przekierowanie na czas pobytu w Polsce.

  • 5. Data: 2016-05-20 16:23:31
    Od: Marc <m...@g...com>

    On Thursday, May 19, 2016 at 5:51:24 PM UTC-5, Marc wrote:
    > wyslalem znajomej Samsunga z US do Polski odblokowany z Tmobile i sie okazuje za ma
    jeszcze zalozony kor regionalny ? Nie ma mozliwosci odblokowac tego zeby dzialal w
    Polsce ?

    telephon jest GSM odblokowany i nie dziala nawet z Tmo karta polska ale dziala z Tmo
    sim carta moja jak go uzywalem w Polsce. bylem tutaj w Samsung i powiedzieli ze nie
    mozna go odblokowac regionalnie ale myslalem ze "polskie zlote raczki" cos tam maja
    zawsze w zanadrzuu na takie tricki :))

  • 6. Data: 2016-05-20 20:10:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z tego co pamiętam, to TMob w Stanach ma inne pasma, niż TMob w Polsce.

    To nie jest grupa od komórkowców, pisz na pl.misc.telefonia.gsm

    -----
    :))