  • 1. Data: 2009-12-01 13:59:36
    Temat: komp sie restartuje - hdd albo mobo
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    komp sie losowo restartował, przeinstalowałem sys i to samo..
    wymieniłem zasilacz na nowy, lepszy (OCZ 550W).
    pamieci przetestowalem i tez dobre, grafika tak samo,
    Cpu nie sadze by padło wiec pozostaje Hdd albo Mobo,
    Hdd skanowalem wiele razy - nic nie znalazł, smart ok,
    tylko w Mhdd jest jakby 1 bad sector - 1 UNC.
    odlaczylem dysk i odpalilem z Hirens Boota bootowalny
    MiniXp i testuje teraz Orthosem, jesli komp wytrzyma bez
    restartu 8h to chyba jasne ze wina Hdd ?

  • 2. Data: 2009-12-01 18:05:23
    Temat: Re: komp sie restartuje - hdd albo mobo
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Jutro pojade pospiesznym do Krakowa.
    Po osmej wypije kawe, ale z termosa.
    Poslucham MP-trojki. Jak bedzie licha muzyka, to popatrze przez okno.
    Popatrze, czy czasami nie zobacze Ciebie tam...
    Myslisz, ze Ciebie zobacze tam?
    A jak nie, to gdzie mam Ciebie znalezc?

    P.S. Tak wlasnie zachecajaco do czytania brzmi Twoj post. Pozdrawiam.