  • 1. Data: 2011-07-03 13:41:23
    Temat: kompakt do do 400 zl na wakacje
    Od: tangie <t...@w...PL>

    witam

    Jaki polecacie kompakt na wakacje do 400 zl? Spodobal mi sie Lumix
    DMC-S1. Zalezy mi na jak najmniejszych wymiarach, zeby swobodnie nosic
    go w kieszeni spodni, szerokim obiektywem max 28 mm i zeby w ciemnych
    pomieszczeniach w miare sobie radzil. Znajde cos lepszego? Na wakacje
    zabieram ze soba starego Fuji s9600 ktory mi wystarcza ale bardzo zalezy
    mi na czyms malym, zeby zawsze moc miec taki aparat przy sobie :)

    pzdr

  • 2. Data: 2011-07-03 16:48:22
    Temat: Re: kompakt do do 400 zl na wakacje
    Od: tangie <t...@w...PL>

    W dniu 2011-07-03 15:41, tangie pisze:
> [...]
    > zabieram ze soba starego Fuji s9600 ktory mi wystarcza ale bardzo zalezy
    > mi na czyms malym, zeby zawsze moc miec taki aparat przy sobie :)

    ...jeszcze rozwazam Benq DC S1410

  • 3. Data: 2011-07-03 17:50:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 15:41, tangie pisze:
    > Spodobal mi sie Lumix
    > DMC-S1.

    To bierz. Tym bardziej, że masz jeszcze drugi aparat, który w razie
    potrzeby da ci zdjęcia lepszej jakości.

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/

  • 4. Data: 2011-07-03 20:11:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iuprg8$pml$1@inews.gazeta.pl>,
    tangie <t...@w...PL> wrote:

> [...]
    > DMC-S1. Zalezy mi na jak najmniejszych wymiarach, zeby swobodnie nosic
    > go w kieszeni spodni, szerokim obiektywem max 28 mm i zeby w ciemnych

    Co wy tak z tymi kieszeniami spodni? Czy to jest odpowiednie miejsce na
    aparat?
    Naprawde nie obawiacie sie, ze sie wam w tych kieszeniach aparat
    zgniecie/uszkodzi?

    TA

  • 5. Data: 2011-07-03 20:24:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 22:11, T...@s...in.the.world pisze:

    > Co wy tak z tymi kieszeniami spodni? Czy to jest odpowiednie miejsce na
    > aparat?
    > Naprawde nie obawiacie sie, ze sie wam w tych kieszeniach aparat
    > zgniecie/uszkodzi?

    Mi się tylko trochę farba starła z Fujika jakiegoś małego, którego
    kupiłem na "tu i tera", jako, że nie byłem przygotowany i nie miałem
    żadnego innego aparatu niż ten w Nokii E51, który dobrym nie jest.

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/

  • 6. Data: 2011-07-03 20:38:49
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-03 15:41, tangie pisze:
    > witam
    >
    > zalezy
    > mi na czyms malym, zeby zawsze moc miec taki aparat przy sobie :)

    Telefon komórkowy.

    JD