  • 31. Data: 2014-04-02 00:28:14
    Temat: Re: komputery poleasingowe Dell , HP itp.
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-04-01 13:54, Dawid pisze:

    > a kiedy miał sobie przypomnieć, jeszcze przed wypuszczeniem win8?
    > to stery pod win 8.1 matole, miały już istnieć 3 lata temu, super.
    > precz ciemniaku

    O.. DEBIL DAWID się odezwał wielkie DD ... zanim coś napiszesz pomyśl
    ale w sumie tobie to nie grozi skoro nie ma się mózgu ...

    Jak ja lubię mieć nowo postawiony system wtedy można sobie przypomnieć o
    takich debilach jak dawiadek ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2014-04-02 00:29:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-04-01 23:33, Przemysław Ryk pisze:

    > O Live! zapomniał AFAIR zaraz z wejściem Visty, wobec czego zdziwić się
    > można nieźle... kibord łoriorku. Choć już aplikacji Creative Console Launcher
    > w wersji dla Windows 8 oficjalnie nie ma. Wot - Creative ich mać.

    Bo w ich myśleniu same stary to wielki krok dla ludzkości :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 33. Data: 2014-04-02 01:42:39
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> w wiadomości
    o napisał(a):
> [...]
    > się można nieźle... kibord łoriorku. Choć już aplikacji Creative
    > Console Launcher w wersji dla Windows 8 oficjalnie nie ma. Wot -
    Wywineli też niezły numer posidaczom kart Z-series. Na koniec stycznia
    b.r. zapowiadali aktualizację sterowników do tych kart, ale gdy nadszedł
    ten dzień okazało się że aktualizacji uległa jedynie data. Zaś same
    sterowniki pozostały bez zmian.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 34. Data: 2014-04-02 01:48:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-04-02 00:28, Chris pisze:

> [...]
    > ale w sumie tobie to nie grozi skoro nie ma się mózgu ...
    >
    > Jak ja lubię mieć nowo postawiony system wtedy można sobie przypomnieć o

    ło analfabeta się zezłościł, do szkoły wróć lub nawet do przedszkola.

  • 35. Data: 2014-04-02 10:01:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 01:48:54 +0200, Dawid napisał(a):

    > ło analfabeta się zezłościł, do szkoły wróć lub nawet do przedszkola.

    Jednak dzieci Neo dalej są wśród nas...

    [ ,,Co to jest Bóg?" ,,- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
    [ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje" ]
    [ (Steve Buscemi jako James McCord w ,,The Island")

  • 36. Data: 2014-04-02 11:16:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >ło analfabeta się zezłościł, do szkoły wróć lub nawet do przedszkola.

    Zacznij, gamoniu, od siebie :P