  • 1. Data: 2014-03-18 15:03:20
    Temat: dysk usb
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    kupiłem sobie samsunga usb, podczas podłączania dysk startuje, po chwili
    parkuje i znów startuje, po czym działa poprawnie, czy to tak ma być?
    dysk USB3 dołączam do USB 2,0

  • 2. Data: 2014-03-18 15:08:13
    Temat: Re: dysk usb
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale ale, widze już, że ten dysk nie działa, wyłącza się podczas kopiowania
    plików... czy to przez brak USB 3.0? może Ktoś ma sprawdzony kabelek którym
    można by podpiąć pod dwa złącza USB w kompie?

    przy kopiowaniu plików restartuje się...

  • 3. Data: 2014-03-18 15:58:31
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > kupiłem sobie samsunga usb, podczas podłączania dysk startuje, po chwili
    > parkuje i znów startuje, po czym działa poprawnie, czy to tak ma być?
    > dysk USB3 dołączam do USB 2,0

    Donald tak chciał.

  • 4. Data: 2014-03-18 18:00:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    tusk, donald tusk pisze:
    > kupiłem sobie samsunga usb, podczas podłączania dysk startuje, po chwili
    > parkuje i znów startuje, po czym działa poprawnie, czy to tak ma być?
    > dysk USB3 dołączam do USB 2,0

    Może brakuje mu prądu? Masz kabel z dodatkową wtyczką do drugiego
    gniazda USB?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-03-18 18:25:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    zauważyłem,że po podpięciu do gniazd z tyłu kompa działa, a przez
    przedłużacz USB nie dział... więc co można zrobić, bo to trochę
    upierdliwe...

  • 6. Data: 2014-03-18 19:25:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    tusk, donald tusk pisze:
    > zauważyłem,że po podpięciu do gniazd z tyłu kompa działa, a przez
    > przedłużacz USB nie dział... więc co można zrobić, bo to trochę
    > upierdliwe...

    Ten przedłużacz USB to jest hub USB czy po prostu dłuższy kabel USB?
    Jeśli kabel, to może mieć za cienkie żyły. Miałem kiedyś taką sytuację,
    że kabel USB kupiony na allegro do iPada3 nie potrafił go ładować bo
    miał za mało miedzi w żyłach. Działała tylko komunikacja.
    Możesz kupić lepszy kabel USB, ale jakiej firmy, jaki model nie potrafię
    podpowiedzieć.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-03-18 20:05:39
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 18:25:06 +0100, tusk, donald tusk napisał(a):

    > zauważyłem,że po podpięciu do gniazd z tyłu kompa działa, a przez
    > przedłużacz USB nie dział... więc co można zrobić, bo to trochę
    > upierdliwe...

    bez zasilacza? dyski tego typu chyba tak maja. krociotki kabelek musi byc.
    mam seagate backup plus i tez tak jest. moze jakis aktywny hub usb da rade.

    --
    jg