  • 11. Data: 2010-03-20 18:43:40
    Temat: Re: koncowka gwarancji
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości
    > to rzeczywiscie dodaje uroku i dodatkowo odnisi walor humorystyczny :)

    Bedzie musial podkrecic troche licznik przy sprzedazy...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-03-20 18:44:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oj takie zdziwienie.. Ja mam 15 tys po 2 latach :)

    Na skuter, to i tak duzo...

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-03-20 22:21:53
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    amstav wrote:
    > tak sie zastanawiam czy nie zrobic jakiegos przegladu poza aso na troche
    > przed gwarancja, zeby sprawdzic czy nic sie nie sypie i jesli cos uda sie
    > wychwycic to jeszcze zglosic

    Żeby utracić gwarancję, dasz auto rozbebeszyć komuś-tam, komu i tak nie
    ufasz?

    > ... z jednej strony nic szczegolnego
    > nie zauwazylem

    To jest niezły powód.

    > i moze warto sprawdzic ...

    W ASO.

    > jesli tak to jakie badania warto byloby zrobic ...

    Samochodu; silnika, nadwozia, podwozia, zawieszenia, wnętrza -
    wszystkiego, co obejmuje gwarancja.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-03-20 23:58:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oj takie zdziwienie.. Ja mam 15 tys po 2 latach :)

    przebieg godny roweru :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 15. Data: 2010-03-20 23:58:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail N...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > faktycznie, ale bardziej smieszy podejscie komentujacego w ten sposob
    > niż posiadanie diesla ktory przejechal 30 000 w ciagu 2 lat.
    > bo niby co w tym zlego?

    ale mnie smieszy przede wszystkim obawa o awarie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 16. Data: 2010-03-21 04:51:15
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > przebieg godny roweru :)

    W rowerze mam wiecej ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 17. Data: 2010-03-21 22:42:36
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    wiadomości news:20032010.7E158F83@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail N...@p...fm napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ale mnie smieszy przede wszystkim obawa o awarie.

    a to zmienia postac :) ale to też malo smieszne - takie czasy...

    --
    Pozdrawiam, Bartek