  • 1. Data: 2010-03-20 07:37:15
    Temat: koncowka gwarancji
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    tak sie zastanawiam czy nie zrobic jakiegos przegladu poza aso na troche
    przed gwarancja, zeby sprawdzic czy nic sie nie sypie i jesli cos uda sie
    wychwycic to jeszcze zglosic ... z jednej strony nic szczegolnego
    nie zauwazylem ale autko dobija do 30 tys km i moze warto sprawdzic ...
    jesli tak to jakie badania warto byloby zrobic ... przy dieslu turbinke
    obejrzec ? zawieszenie sprawdzic ? cos innego ?

  • 2. Data: 2010-03-20 09:58:56
    Temat: Re: koncowka gwarancji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik amstav w...@o...pl ...

> [...]
    > jesli tak to jakie badania warto byloby zrobic ... przy dieslu turbinke
    > obejrzec ? zawieszenie sprawdzic ? cos innego ?

    30 tysiecy po dwóch latach (???) i cos ma sie zepsuc? Czym jezdzisz?

  • 3. Data: 2010-03-20 10:21:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w w
    > 30 tysiecy po dwóch latach (???) i cos ma sie zepsuc? Czym jezdzisz?

    ...i do tego diesel :)

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-20 12:18:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 07:37:15 +0100, amstav wrote:
> [...]
    >jesli tak to jakie badania warto byloby zrobic ... przy dieslu turbinke
    >obejrzec ? zawieszenie sprawdzic ? cos innego ?

    Jesli do samochod na F, to zobacz czy nie mozesz dokupic przedluzonej
    gwarancji :-)

    Zawieszenia pewnie i tak nie naprawia na gwarancji choc np Daewoo
    mialo jakis tam normatywny przebieg, i jakby sie dwukrotnie skrocil to
    kto wie, moze ..

    A reszty raczej nie sprawdzisz bez kosztownego demontazu.

    Obejrzyj raczej sam uwaznie wszystkie gadzety.

    J.

  • 5. Data: 2010-03-20 12:36:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 20.03.2010 P_ablo <o...@o...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w w
    >
    > ...i do tego diesel :)

    W sumie to się teraz dobrze dotarł :) 3 wymiana oleju heh.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-03-20 12:39:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > ...i do tego diesel :)

    to rzeczywiscie dodaje uroku i dodatkowo odnisi walor humorystyczny :)

  • 7. Data: 2010-03-20 12:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sergiusz Rozanski w...@s...com ...

    > W sumie to się teraz dobrze dotarł :) 3 wymiana oleju heh.

    albo druga.
    U mnie co 15.000.

  • 8. Data: 2010-03-20 13:05:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 20.03.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Użytkownik Sergiusz Rozanski w...@s...com ...

    > albo druga.
    > U mnie co 15.000.

    A to fakt, ale też pierwsza jest często dużo szybciej, po 1500/2k.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-03-20 13:25:09
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik amstav w...@o...pl ...
    >

    > 30 tysiecy po dwóch latach (???) i cos ma sie zepsuc? Czym jezdzisz?

    Oj takie zdziwienie.. Ja mam 15 tys po 2 latach :)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 10. Data: 2010-03-20 15:37:31
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    wiadomości news:Xns9D417D6C84853budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > to rzeczywiscie dodaje uroku i dodatkowo odnisi walor humorystyczny :)

    faktycznie, ale bardziej smieszy podejscie komentujacego w ten sposob niż
    posiadanie diesla ktory przejechal 30 000 w ciagu 2 lat.
    bo niby co w tym zlego?

    ktos lubi, ma, uzywa, chcial klekota, i moze slobie nawet rocznie 5000
    przejechac, czy jak ktos w ciagu 2 lat zrobi 80 000 benzyna to radosne jest
    to że dieslem by "zaosczedzil"?

    mialem pierwszego diesla ktorym robilismy okolo 10000 - 12000 rocznie, i
    bylo dobrze. potem mialem lpg, gdzie zrobilem w 6 miesiecy o już taka
    ilosc. teraz znowu mam diesla, i wątpie bym robil znacznie wiekszy przebieg
    roczny niż 12000 15000.

    jakos mam chyba inne poczucie humoru bo niebawi mnie to że ktoś dieslem
    rocznie robi 8 czy 5 czy 15 tysiecy. albo że instaluje lpg by robic przebieg
    15 000 w skali roku.
    lubi, chce, uważa że mu sie to oplaca, raczej malo zabawne i urocze.

    --
    Pozdrawiam, Bartek