  • 1. Data: 2022-03-01 20:11:18
    Temat: koniec Rosji
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    BMW wstrzymuje produkcję swoich samochodów w Kaliningradzie
    i przestaje dostarczać samochody na rynek rosyjski.

    Jak rosjanie to przeżyją nie mogąc kupić maszyyyyynu?
    Przetoczy się fala samobójstw.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2022-03-01 22:34:33
    Temat: Re: koniec Rosji
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-01 o 20:11, PiteR pisze:

    > BMW wstrzymuje produkcję swoich samochodów w Kaliningradzie
    > i przestaje dostarczać samochody na rynek rosyjski.
    >
    > Jak rosjanie to przeżyją nie mogąc kupić maszyyyyynu?
    > Przetoczy się fala samobójstw.

    Samochodoza kliniczna jest uleczalna, chociaż proces zdrowienia dla
    niektórych może być w pierwszej fazie bolesny.

  • 3. Data: 2022-03-02 09:43:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > i przestaje dostarczać samochody na rynek rosyjski.
    >
    > Jak rosjanie to przeżyją nie mogąc kupić maszyyyyynu?

    Zapytałem dwie firmy: Skodę i Renault, czy zamkną swoje ruskie fabryki.
    W Skodzie mi odpowiedzieli, że na tydzień będzie zamknięta, ale to
    decyzja sprzed wojny (bo części nie mają). Z Renault nie dostałem nic (a
    Łada jest ich własnością). Tak więc business as usual...

    T.

  • 4. Data: 2022-03-02 10:44:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2022 19:11:18 GMT, PiteR napisał(a):

    > BMW wstrzymuje produkcję swoich samochodów w Kaliningradzie
    > i przestaje dostarczać samochody na rynek rosyjski.
    >
    > Jak rosjanie to przeżyją nie mogąc kupić maszyyyyynu?
    > Przetoczy się fala samobójstw.

    Ja tam widywałem dużo G-Klasse.
    Nie wiem, czy mają też u siebie fabryki bądź montownie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2022-03-02 12:10:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/03/2022 09:43, T. wrote:
    > Tak więc business as usual...

    Chyba nie do końca.

    https://tiny.pl/947h2

  • 6. Data: 2022-03-02 14:11:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >BMW wstrzymuje produkcję swoich samochodów w Kaliningradzie
    >i przestaje dostarczać samochody na rynek rosyjski.

    >Jak rosjanie to przeżyją nie mogąc kupić maszyyyyynu?
    >Przetoczy się fala samobójstw.

    Nie licz na to.
    Nie beda mogli kupic, to ukradną.

    Ba - nasi ukradną i im sprzedadzą :-)

    Albo po prostu beda jezdzic Moskwiczami i Czajkami ... bo Zaporożcami
    to tez moze byc niekoszernie :-)

    A tak naprawde, to bedzie kwitl prywatny import z Chin ...

    J.

  • 7. Data: 2022-03-02 18:48:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/03/2022 12:10, heby wrote:
    > Chyba nie do końca.
    > https://tiny.pl/947h2

    Toyota i Lexus też, przed chwilą.

    Nie miałeś czasu lecieć na Kubę, to teraz będzie godzinkę lotu od nas. Miło.

  • 8. Data: 2022-03-02 19:23:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 12:10, heby pisze:

    > Chyba nie do końca.
    >
    > https://tiny.pl/947h2

    A co ma Mazda i Honda do Skody i Renault? W dodatku Honda i Mazda nie ma
    fabryk w Rosji, a Niemcy i Francuzi mają. Łada należy do Renault.
    T.

  • 9. Data: 2022-03-02 19:28:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/03/2022 19:23, T. wrote:
    > A co ma Mazda i Honda do Skody i Renault?

    Presja. To działa tak, że jak ktoś kogoś już strzelił w pysk, to
    pozostali stają się nagle bardziej odważni. Siedz i patrz jak ruskim
    zostaną tylko nowe Łady i Kamazy jako SUVy.

  • 10. Data: 2022-03-02 20:22:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-02 o 14:11, J.F. pisze:
> [...]
    > tez moze byc niekoszernie :-)
    >
    > A tak naprawde, to bedzie kwitl prywatny import z Chin ...

    U nich będzie kwit import prywatny, a u nas będzie kwitła perypatetyka.
    Zapasy Daniela nie są bezdenne.