  • 1. Data: 2015-02-19 11:10:44
    Temat: konsekwencje pożaru mostu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Ma ktoś jakieś ciekawe objawy po zdarzeniu?

    U mnie trochę dziwnych...

    Mam BGP przez Plix, TK Tele i EXATEL

    Pingi do www.wp.pl wychodzą przez Plix i wracają przez EXATEL.

    Pingi do ministerstwa infrastruktury i rozwoju wychodzą przez Exatel
    i... już nie wracają (z innej sieci, z domu, działają).

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-02-19 23:07:18
    Temat: Re: konsekwencje pożaru mostu
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 11:10, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Pingi do ministerstwa infrastruktury i rozwoju wychodzą przez Exatel
    > i... już nie wracają (z innej sieci, z domu, działają).

    Konsekwencją pożaru mostu jest pożar w burdelu pod nazwą ZDM, a
    następnie zablokowanie przez prokuraturę i policję kilku studni, w
    związku z czym nie można nawet kabli obejściowych pospawać.

    Teraz najważniejsze jest polowanie na czarownice, jak zwykle temat
    zastępczy:

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nielegal
    ne-kable-pod-lazienkowskim-walczymy-z-tym-od-dziesie
    ciu-lat,158289.html

    Herr Sobieraj zeznaje: "Ustawę o drogach publicznych lekceważy wiele
    firm, które wolą nielegalnie położyć światłowody, niż za nie zapłacić
    zarządcy drogi. Są też przypadki, że informują nas o jednym, a kładą ich
    kilka - tłumaczy."

    Natomiast Szanowny Pan Sobieraj zupełnie zapomniał, że zarządcy dróg w
    całym kraju permanentnie lekceważą megaustawę telekomunikacyjną
    (przoduje GDDKiA) i są mistrzami robienia pod górkę telekomom -
    uzgodnienia czegokolwiek ciągną się miesiącami i potrafią wygenerować
    pierdyliard kosztów. Zatem niemal wszyscy mają formalinę w dupie i
    zasuwają na lewiźnie. Efekt sraczki pod mostem i nie tylko Pan Sobieraj
    i jemu podobni mają na swoje własne życzenie.

    --
    Ślązak