  • 1. Data: 2009-04-03 08:58:00
    Temat: kopia oryginalnej karty SD i klopot
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    czy da się skopiować jakoś oryginalną kartę microSD ktora była dołączona w
    erze do N6300?
    sa tam jakieś gry i inne pliki, karta oryginalna ma 512MB a została
    zamieniona na 2GB w efekcie ma sie większą kartę ale traci pliki oryginalne,
    niestety jest jakoś zabezpieczona i kopiowanie pod windowsem ctrl+c skutkuje
    komunikatem ze pliki sa niedostępne, jest na to jakaś metoda?
    dzięki,
    brat

  • 2. Data: 2009-04-03 11:02:07
    Temat: Re: kopia oryginalnej karty SD i klopot
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Z tego co wiem to oryginalne pliki zapisywane są w pamięci telefonu, a nie
    na karcie pamięci

    --
    Adam

  • 3. Data: 2009-04-03 12:09:21
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >Z tego co wiem to oryginalne pliki zapisywane są w pamięci telefonu, a nie
    >na karcie pamięci

    hmm, dziwnie, tu była od razu w salonie karta 512MB z jakimiś grami,
    melodiami i innymi plikami które są nie do skopiowania w prosty sposób,
    brat

  • 4. Data: 2009-04-04 13:24:35
    Od: TomekM <t...@g...com>

    A może część plików jest po ma atrybut ukryty.
    Wystarczy zmienić opcję w Narzędzia->Opcje folderów->Widok->Pokaż
    ukryte pliki i foldery

  • 5. Data: 2009-04-06 08:14:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A może część plików jest po ma atrybut ukryty.
    > Wystarczy zmienić opcję w Narzędzia->Opcje folderów->Widok->Pokaż
    > ukryte pliki i foldery

    nie, są widoczne ale nie można ich skopiować, zaznaczają sie normalnie ale
    gdy dajesz ctrl+c to wskakuje info że są niedostępne :/
    próbowałem w trybie awaryjnym uruchomić windę chcąc wówczas spróbować, ale
    znów nie widzi w tym trybie czytnika kart i kółko się zamyka,
    brat

  • 6. Data: 2009-04-08 06:52:43
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    bratPit[pr] pisze:

> [...]
    > próbowałem w trybie awaryjnym uruchomić windę chcąc wówczas spróbować,
    > ale znów nie widzi w tym trybie czytnika kart i kółko się zamyka,

    Dlatego tez karty sie nazywaja *Secure* Digital ze producent moze
    zabezpieczyc ze plikow nie da sie z nich przekopiowac.
    Proste :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-04-09 08:44:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Dlatego tez karty sie nazywaja *Secure* Digital ze producent moze
    > zabezpieczyc ze plikow nie da sie z nich przekopiowac.
    > Proste :)

    eee, ale to jest microSD więc liczyłem że ona jest tak malutko zabezpieczona
    ;-)
    brat