  • 1. Data: 2012-08-12 21:22:07
    Temat: kotwa zabezpieczająca
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Potrzebuję kupić kotwę do zamocowania łańcucha.

    Zastanawiam się nad trzeba:
    Abus WBA100
    http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/l
    ocks/product/review-abus--wba100-ground-anchor-09-35
    287

    Oxford Rota Force
    http://www.motocyklowo.pl/Kotwa_Oxford_Rota_Force_ni
    ebieska-3568.html

    Kryptonite Stronghold
    http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/l
    ocks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anc
    hor-19280

    Może ktoś polecić którąś?

    mp.

  • 2. Data: 2012-08-12 22:11:47
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 21:22, Michał Pysz pisze:
> [...]
    >
    > Kryptonite Stronghold
    > http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/l
    ocks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anc

    Jasne. Jak najbardziej którąś polecam.

    A żeby się strasznicy tego foruma nie czepili, to wyjaśnię zwięzłość
    wypowiedzi: na amatora wystarczy najtańsza z tych trzech. Na zawodowca
    nie pomoże najlepsza.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-12 22:28:31
    Od: duddits <p...@R...tv>

> [...]
    > Kryptonite Stronghold
    > http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/l
    ocks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anc

    Ja mam tą w garażu. Cóż mogę powiedzieć, sprawia solidne wrażenie. Do
    tej pory mi ręce latają od wiercenia dziur pod śruby mocujące :)

    Póki co jeszcze nikt nie testował jej wytrzymałości ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 4. Data: 2012-08-12 22:43:00
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Ja mam tą w garażu. Cóż mogę powiedzieć, sprawia solidne wrażenie. Do
    > tej pory mi ręce latają od wiercenia dziur pod śruby mocujące :)
    Czyli to prawda, że trzeba 16tką dziury wyrąbać?

    > Póki co jeszcze nikt nie testował jej wytrzymałości ;)

    Mi się chyba też ta podoba najbardziej.
    Mam tylko jedno ale: średnica pręta, z którego jest uchwyt to tylko 6mm.

    ABUS ma ponad 2 razy grubszy ten uchwyt. A Oxford to chyba nawet 26mm.

    mp.

  • 5. Data: 2012-08-12 22:46:08
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Jasne. Jak najbardziej którąś polecam.
    >
    > A żeby się strasznicy tego foruma nie czepili, to wyjaśnię zwięzłość
    > wypowiedzi: na amatora wystarczy najtańsza z tych trzech. Na zawodowca
    > nie pomoże najlepsza.

    No pewnie masz rację.
    Ale gdybym wiedział, którą wybrać to bym nie pytał, liczyłem więc na
    opinię użytkowników, którzy mogą podpowiedzieć coś w stylu "ta jest
    super bo ma fajny kolor" albo "tej nie kupuj bo coś tam".
    I choć to nie będzie może miało wpływu na finalne bezpieczeństwo to
    jakoś mi pomoże wybrać.

    Bo jakoś w losowanie trójścienną monetą nie mam ochoty ;-)

    mp.

  • 6. Data: 2012-08-12 23:27:25
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 22:46, Michał Pysz pisze:

> [...]
    > jakoś mi pomoże wybrać.
    >
    > Bo jakoś w losowanie trójścienną monetą nie mam ochoty ;-)

    Dla mnie odpowiedź w tym przypadku nasuwa się sama - weź najtańszą, a
    resztę przelej do baku.
    Gdybyśmy tu dyskutowali o instalacjach alarmowych, to by się można
    licytować na plusy i minusy.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-08-13 00:11:54
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Kryptonite Stronghold
    > http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/l
    ocks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anc

    A ja odpowiem inaczej ..... pierwszy lepszy
    slusarz/spawacz/metaloplastyk/zlota raczka. Plytka kwadratowa o grubosci
    min 5mm (stalowa) do tego otwory, oczko ze sruby od bidy (lub wygiety
    pret) - calosc zespawac, pomalowac minia czy czyms tam i zmiescisz sie w
    50 zl.

    Mam cos takiego na swoim miejscu parkingowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 8. Data: 2012-08-13 00:40:39
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 00:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    > 50 zl.
    >
    > Mam cos takiego na swoim miejscu parkingowym.

    Nie no, jak kolega sugeruje się nawet stylistyką, to takie rozwiązanie
    raczej odpada, choć dobrze pomyślane, wykonane i zamontowane mogłoby
    skutecznością przebijać najlepsze z tych sklepowych, dedykowanych.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-08-13 09:26:03
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

> [...]
    > 50 zl.
    >
    > Mam cos takiego na swoim miejscu parkingowym.

    No coś takiego właśnie miałem do niedawna. Zostało spacyfikowane
    skutecznie i chronione obiekty wyparowały.

    Dlatego wolę coś co jest dedykowane i zrobione z materiału troszkę
    odporniejszego na cięcie.

    mp.

  • 10. Data: 2012-08-13 09:34:06
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 09:26, Michał Pysz pisze:

> [...]
    > skutecznie i chronione obiekty wyparowały.
    >
    > Dlatego wolę coś co jest dedykowane i zrobione z materiału troszkę

    Wszystko zalezy kto, jak i z czego Ci to zrobi. Nie ma zabezpieczenia
    nie do zlamania, ale uwazam, ze zrobienie takiego patentu to pikus, a
    smiem twierdzic, ze dobrze wykonane bedzie sie mocniej trzymalo niz
    "oryginal".