  • 1. Data: 2012-08-12 20:01:32
    Temat: domowe sposoby ;)
    Od: vico7 <vico7@_NOSPAM_wp.pl>

    Witajcie. Zakupiłam ostatnio kombinezon skórzany i szukając różnych porad
    jak go czyścić i impregnować spotkałam wiele porad by używać środków z
    gospodarstwa domowego ;)
    czy znacie jakieś inne (nie strasznie drogie ) środki do konserwacji i
    pielęgnacji skór??
    Ja jak na razie spotkałam sie z;
    do czyszczenia
    miękka ściereczka plus mydło bambino
    płyn do demakijażu
    do konserwacji
    oliwka
    olejek rycynowy
    ciepła parafina

  • 2. Data: 2012-08-12 20:08:23
    Temat: Re: domowe sposoby ;)
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 20:01, vico7 pisze:
> [...]
    > środków z gospodarstwa domowego ;) czy znacie jakieś inne (nie strasznie
    > drogie ) środki do konserwacji i pielęgnacji skór??

    Do czyszczenia miękka gąbeczka + lactacyd femina.
    Do konserwacji ściereczka + durex żel nawilżający.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-12 21:08:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-12, ?(?.?)? ? ??? <s...@g...com> wrote:

    > Do czyszczenia miękka gąbeczka + lactacyd femina.
    > Do konserwacji ściereczka + durex żel nawilżający.

    No i masz pretensje, ze cie traktuja tutaj jak wrzod na dupie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-08-12 21:33:08
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

> [...]
    > środków z gospodarstwa domowego ;) czy znacie jakieś inne (nie strasznie
    > drogie ) środki do konserwacji i pielęgnacji skór??

    Krem Nivea do konserwacji. Doskonale zmiekcza i natluszcza skore na
    przyklad jak przemoknie podczas jazdy w deszczu. Sprawdzone na kurtce i
    spodniach skorzanych.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2012-08-12 22:08:40
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 21:08, AZ pisze:

    > No i masz pretensje, ze cie traktuja tutaj jak wrzod na dupie.

    Ale o co ci chodzi? Kolega zapytał o domowe sposoby, a ja mu
    merytorycznie, profesjonalnie odpowiedziałem.
    Za to ty wyskoczyłeś wyłącznie z prywatą.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-08-13 09:47:50
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "vico7" <vico7@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > gospodarstwa domowego ;) czy znacie jakieś inne (nie strasznie drogie )
    > środki do konserwacji i pielęgnacji skór??

    do czyszczenia husteczki do dupy niemowlaków
    do konserwacji mleczko do konserwacji z lidla
    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2012-08-13 09:57:02
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2012 20:01:32 UTC+2 użytkownik vico7 napisał:

    > czy znacie jakie� inne (nie strasznie drogie ) �rodki do konserwacji i
    > piel�gnacji sk�r??

    Czyszczenie (zewnętrzne)- średnio twarda szczotka+ woda z mydłem;

    Konserwacja - Miękka szczotka do butów i środek z plastikowej puszki do skóry -
    deichmann

    Po wyschnięciu nadmiar usunąć szmatą

    Nivea nie polecam

  • 8. Data: 2012-08-13 10:00:59
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Konserwacja - Miękka szczotka do butów i środek z plastikowej puszki do skóry -
    deichmann

    " Do skóry naturalnej z woskiem pszczelim" - jakoś tak.

  • 9. Data: 2012-08-13 10:14:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > Czyszczenie (zewnętrzne)- średnio twarda szczotka+ woda z mydłem;

    Eeeetam. Skorzane kombi najlepiej czysci sie w solidnym deszczu,
    po przejechaniu 50 km wyglada jak ze sklepu, po wyschnieciu konserwowac jak
    nizej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-08-13 10:26:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Eeeetam. Skorzane kombi najlepiej czysci sie w solidnym deszczu,

    ale to chyba kabri trzeba jechac

    > po przejechaniu 50 km wyglada jak ze sklepu

    ma metki i naklejke z cena?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead