  • 1. Data: 2012-08-09 23:39:09
    Temat: Aerograf.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Dodałem do strony trochę projektów http://www.custompainting.pl/ Tu
    natomiast jest coś nad czym pracuje juz drugi miesiąc
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.46311505370
    7364.109178.109486602403546&type=3
    Niezainteresowanych przepraszam ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-08-10 00:06:11
    Temat: Re: Aerograf.
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 23:39, maverik pisze:
    > Niezainteresowanych przepraszam ;-)

    Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do
    konkurencji albo nawet najpierw sam sobie spróbował pomalować (tak,
    oprócz odpowiedniego pomieszczenia, mam w domu cały sprzęt).

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 3. Data: 2012-08-10 00:16:05
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do
    > konkurencji albo nawet najpierw sam sobie spróbował pomalować (tak, oprócz
    > odpowiedniego pomieszczenia, mam w domu cały sprzęt).

    no, ale tu są ludzie którzy chętnie zobaczą, ty nie, więc jedź motorynką jak
    prawdziwy twardziel do brna czy coś tam zamiast malować :)

  • 4. Data: 2012-08-10 00:46:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 00:16, maverik pisze:

> [...]
    >
    > no, ale tu są ludzie którzy chętnie zobaczą, ty nie, więc jedź motorynką
    > jak prawdziwy twardziel do brna czy coś tam zamiast malować :)

    Takiś troskliwy, czy uważasz, że "tutejsi ludzie" nie potrafią wpisać w
    google: "aerograf"?
    Będą chcieli, to sobie poradzą ze znalezieniem i "zobaczą" - uwierz. Ty
    po prostu odwalasz żenujący spam spod znaku amatora i na merytoryczną
    uwagę odpowiadasz prywatą rodem z piaskownicy. Może na to się przerzuć -
    piaskowanie powierzchni malowanych/skorodowanych? Myślę, że byłbyś w tym
    lepszy.

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 5. Data: 2012-08-10 07:17:16
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Fri, 10 Aug 2012 00:06:11 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do

    Daj se spokój i nie bądź grzybol - raz w miesiącu można (a jest
    rzadziej), a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w
    wynikach wyszukiwania na sikaczu;)

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2012-08-10 09:32:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 07:17, Ivam pisze:

    > Daj se spokój i nie bądź grzybol - raz w miesiącu można (a jest
    > rzadziej), a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w wynikach
    > wyszukiwania na sikaczu;)

    Wiem, że raz w miesiącu można; ja tu pisuję od 2005 r.
    Ale zdawało mi się, że wypada wklepać w temat jakiś znacznik, coś jakby
    [SPAM], i generalnie chodzi o sprzedaż motocykla (swojego/kolegi, a nie
    piętnastu różnych z jakiegoś puszkarskiego komisu a'la
    panie-nim-babcia-w-niemczech-tylko-do-kościółka) bądź droższych
    akcesoriów (gdyby ktoś wyjechał z linkiem do świecących zakrętek na
    wentyle, których zresztą niestety jeszcze się nie dorobiłem, to by
    został sponiewierany właściwie do treści).

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 7. Data: 2012-08-10 09:40:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 07:17, Ivam pisze:
    > a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w wynikach
    > wyszukiwania na sikaczu;)

    A on sie czasami nie wypisal z precla bo tu sztuki sie podobno nie
    rozumie i nie docenia?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 8. Data: 2012-08-10 11:22:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > A on sie czasami nie wypisal z precla bo tu sztuki sie podobno nie
    > rozumie i nie docenia?

    Kryzys panie, koneserzy oszczędzają, to się wpisał z powrotem, by może
    choć na jakieś płomienie zlecenie dostać icomupaniezrobisz?

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 9. Data: 2012-08-10 12:37:43
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    czyli nie jedziesz? :) to "forum" by trochę odpoczęło :)

  • 10. Data: 2012-08-10 13:28:14
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 12:37, maverik pisze:
    > czyli nie jedziesz? :) to "forum" by trochę odpoczęło :)

    Nie zmieniaj tematu. Za cienki jesteś w te klocki. Skończ spamować, a
    będzie dobrze.

    --