  • 1. Data: 2021-02-01 18:58:35
    Temat: kozak we Wrocławiu?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Po co jechać za granicę? Wystarczy mieć głowę na karku i otworzyć własny byyyznes.

    Na co czekasz? Jedź do Kętrzyna i pokaż co potrafisz ;)

    "Paliwo na Warmii i Mazurach nigdy nie było tanie, ale zwykle te
    różnice między nami a innymi regionami sięgały kilkunastu groszy.

    Tymczasem w Kętrzynie ceny paliwa wystrzeliły jak z kosmosu.
    Rozumiem kilka, a nawet kilkanaście groszy różnicy, ale żeby
    ta różnica sięgała 30 groszy -- irytuje się pan Marek z Kętrzyna.
    Jeżdżę do Olsztyna do lekarza, tam olej napędowy można kupić po ok 4,6 zł za litr"

    https://gazetaolsztynska.pl/691346,Paliwo-idzie-ostr
    o-w-gore-Juz-prawie-5-zlotych-za-litr-diesla.html

    a tymczasem byłem dziś w Tesco :)

    https://ibb.co/yV0JmYw

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 2. Data: 2021-02-02 12:12:34
    Temat: Re: kozak we Wrocławiu?
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/02/2021 17:58, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > https://gazetaolsztynska.pl/691346,Paliwo-idzie-ostr
    o-w-gore-Juz-prawie-5-zlotych-za-litr-diesla.html

    Skandal, u mnie na Tesco litr diesla po ?1.16 podwyzka o 6p!

  • 3. Data: 2021-02-02 14:58:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rvbc33$hh3$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    o-w-gore-Juz-p

    > Skandal, u mnie na Tesco litr diesla po ?1.16 podwyzka o 6p!

    Wszędzie dobrze ale w ASDA najlepiej :)
    1.157 diesel 1.117 benzyna

    https://ibb.co/LkFsdxS

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2021-02-02 15:07:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/02/2021 13:58, PiteR wrote:

    > Wszędzie dobrze ale w ASDA najlepiej :)
    > 1.157 diesel 1.117 benzyna
    >
    > https://ibb.co/LkFsdxS

    Najblizsza stacje Asdy mam w Milton Keynes, nie bede 25 mil jechal aby
    zaoszczedzic 0.003p ;)

  • 5. Data: 2021-02-02 15:21:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rvbmbq$nkd$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Najblizsza stacje Asdy mam w Milton Keynes

    to naprawdę smutne ;)
    najbliższa ASDA w Cambridge a Lidl w Haverhill.

    Panie Premierze jak żyć?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 6. Data: 2021-02-02 15:54:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/02/2021 14:21, PiteR wrote:
    > in <news:rvbmbq$nkd$1$horizn@news.chmurka.net>

    > to naprawdę smutne ;)
    > najbliższa ASDA w Cambridge a Lidl w Haverhill.
    >
    > Panie Premierze jak żyć?

    W Cambridge Asda nie ma stacji, a w Haverhill jest diabel.

  • 7. Data: 2021-02-02 22:50:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rvbp2u$p99$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > W Cambridge Asda nie ma stacji, a w Haverhill jest diabel.

    Miałem na myśli, dokąd jeździć najbliżej po kiełbasę żywiecką.

  • 8. Data: 2021-02-03 09:59:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/02/2021 21:50, PiteR wrote:
    > in <news:rvbp2u$p99$1$horizn@news.chmurka.net>

    > Miałem na myśli, dokąd jeździć najbliżej po kiełbasę żywiecką.

    Polskie wedliny kupuje w plastrach w polskich sklepach bo to co
    sprzedaja w Asdzie czy Lidlu sie z reguly nie nadaje do jedzenia.