  • 1. Data: 2021-02-01 20:10:39
    Temat: Sokrates cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Wpłynął akt oskarżenia za śmiertelne potrącenie na przejściu 136@50.
    Zabójstwo z zamiarem ewentualnym.

    Zobaczymy...

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-02-02 12:14:04
    Temat: Re: Sokrates cd.
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/02/2021 19:10, Shrek wrote:
    > Wpłynął akt oskarżenia za śmiertelne potrącenie na przejściu 136@50.
    > Zabójstwo z zamiarem ewentualnym.
    >
    > Zobaczymy...

    To, ze pojdzie siedziec to bylo pewne wszak nie jest celebryta zwiazanym
    z PiS ale obstawiam, ze maks. 12lat dostanie, a wyjdzie po 8.

  • 3. Data: 2021-02-02 13:44:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-02-02 o 12:14, K pisze:
    > wszak nie jest celebryta zwiazanym z PiS

    Mówisz, że Najsztub, Cimoszewicz, Durczok byli związani z PiSem. Well, w
    pewnym sensie tak - nie lubili PiSu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2021-02-02 13:58:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/02/2021 12:44, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Mówisz, że Najsztub, Cimoszewicz, Durczok byli związani z PiSem. Well, w
    > pewnym sensie tak - nie lubili PiSu.
    >

    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Ale obecna PO to jeden chuj, a teraz rzadzi PiS.

  • 5. Data: 2021-02-02 14:30:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    >To, ze pojdzie siedziec to bylo pewne wszak nie jest celebryta
    >zwiazanym z PiS ale obstawiam, ze maks. 12lat dostanie, a wyjdzie po
    >8.

    No chyba, ze sad ciety na PiS zmieni zarzut i ukarze surowo jak na
    wypadek - np 2 lata odsiadki.

    Tylko ciekawe, czy "zobaczymy" - ta sprawa moze latami trwac, a
    pismaki straca zainteresowanie szybko ...

    J.

  • 6. Data: 2021-02-02 17:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 14:30, J.F. pisze:

    > Tylko ciekawe, czy "zobaczymy" - ta sprawa moze latami trwac, a pismaki
    > straca zainteresowanie szybko ...

    Na razie trochę czasu minęło i dalej się interesują. Mam nadzieję, że
    jeszcze o nim uszłyszymy jako o jednym z pierwszych, co pójdą siedzieć
    za zabójstwo z zamiarem ewentualnym przy pomocy samochodu.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-02-02 17:26:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/02/2021 16:21, Shrek wrote:

    > Na razie trochę czasu minęło i dalej się interesują. Mam nadzieję, że
    > jeszcze o nim uszłyszymy jako o jednym z pierwszych, co pójdą siedzieć
    > za zabójstwo z zamiarem ewentualnym przy pomocy samochodu.

    To na razie zyczenie prokuratury. Mentalnie od zwierzat dzieli nas Odra.

  • 8. Data: 2021-02-02 17:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 17:26, K pisze:

    > To na razie zyczenie prokuratury.

    Od czegoś trzeba zacząć. Dlatego mam nadzieję, że jeszcze o nim usłyszymy.

    > Mentalnie od zwierzat dzieli nas Odra.

    NIestety...

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-02-03 13:33:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Teraz to sie pewnie rzecznik ziobrotury pochwalil, jakie to ciezkie
    zarzuty postawil.

    Ciekawe, czy bedzie sie chwalil jak przegra ... choc ostatnio sie
    jakby chwala - przeciez to wina sądu :-)

    >To na razie zyczenie prokuratury. Mentalnie od zwierzat dzieli nas
    >Odra.

    Ja tam nie wiem, czy tak cieszyc, bo nastepnym razem ciebie posadza za
    60/50 ... usilowanie z zamiarem ewentualnym jak nic ...

    J.

  • 10. Data: 2021-02-03 17:09:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 13:33, J.F. pisze:

    > Teraz to sie pewnie rzecznik ziobrotury pochwalil, jakie to ciezkie
    > zarzuty postawil.
    >
    > Ciekawe, czy bedzie sie chwalil jak przegra ... choc ostatnio sie jakby
    > chwala - przeciez to wina sądu :-)

    Zobaczymy. Jak dla mnie to sporo racji ma. Wyprzedzając na przejściu pod
    słońce 136@50 rzeczywiście należy się liczyć z tym, że kogoś możesz
    potrącić ze skutkiem oczywistym.

    Nie sądzę... 60@50 i 136(więcej, bo to zapewne dolna granica
    oszacowania)@50 to dwa różne światy.