  • 1. Data: 2009-04-14 11:40:19
    Temat: kto ma laptop Compaq Armada M700 ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Moze ktos z grupy ma ten model laptopa? - wlasnie usiluje go rozpracowac...
    :)

  • 2. Data: 2009-04-15 16:53:28
    Temat: Re: kto ma laptop Compaq Armada M700 ?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos z grupy ma ten model laptopa? - wlasnie usiluje go
    > rozpracowac...
    > :)

    Co potrzebujesz wiedzieć? W pracy mam jakąś Armadę, nr wydaje się znajomy :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 3. Data: 2009-04-16 19:51:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    wowa in news:gs53e9$pss$1@inews.gazeta.pl
    [...................]
    > Co potrzebujesz wiedzieć? W pracy mam jakąś Armadę, nr wydaje się
    > znajomy :) Wojtek

    dzieki za zainteresowanie :)
    Pare wobec tego pytan:

    1.
    chce bootowac z cd, przestawic w biosie na takie wlasnie bootowanie.
    czy faktycznie do biosu wchodzi sie przez F10 i tam nawiguje sie
    ustawieniami laptopa,
    takze bootowaniem?
    f10 - czy to jest "ten jedyny/wlasciwy bios" compaqa?

    2.
    czy po wykonaniu f10 + bootowaniu z cd z OSem bez problemu uda sie format i
    likwidacja starych partycji + zalozenie nowych i instalacja z bootowalnej cd
    systemu?
    (w tym laptopie jest okrojona wersja xp na ntfs, poza tym partycja-swap
    linuksa i partycja linuksa)

    2a.
    czy jesli jednak zechce zachowac ten okrojony xp, za to zlikwidowac
    pozostale partycje [linuksowe], to jak to wykonac? zabootowanie z jakiejs cd
    systemowej, np. w2k pro/xp i konsola? Albo ewentualnie partition manager
    odpalony z tego okrojonego xp-ka i tak likwidowac partycje linuksowe?
    faktycznie da sie w ten sposob pozbyc partycji linuksowych?
    Dalej:
    dziala w tej chwili bootowanie z grubem - po likwidacji linuksowych partycji
    jakies klopoty beda? grub zawola o linuksa? grub pozostanie w MBR? Bedzie
    potrzebna reperacja/kasowanie gruba metoda: cd z (np.) w2k i z konsoli ->
    fixmbr/fixboot?

    3.
    w jaki sposob moge dobrac sie do ustawien monitora? jakas kombinacja
    klawiszy? mysle o (jesli w ogole mozliwe) regulacji jasnosci monitora (jest
    zbyt ciemny obraz),o regulacji kontrastu, czyli mysle o czyms typowym dla
    monitorow peceta,sa tam zawsze jakies przyciski na obudowie monitora. A
    gdzie to jest i czy w ogole jest w tym laptopie?
    (nie mam na mysli: pulpit > wlasciwosci itp itd, to znam).

    Dalej:
    a moze... jasnosc monitora mozna ustawiac po zainstalowaniu sterownikow
    compaqa do jakichs przyciskow "specjalnych"? jakos nie widze nic na www
    compaqa...

    4.
    z lewej, tuz przy monitorze jest niebieski przycisk - kiedy to cudo dziala
    jako calkowite wylaczenie systemu/laptopa, a kiedy przestraja na stand by?
    To zalezy od ustawien w systemie operacyjnym
    we wlasciowsciach zasilania ?

    5.
    z prawej z kolei, takze tuz przy monitorze, jest inne ustrojstwo, taki
    czarny suwak-przycisk. Jest do hibernacji (tylko)? Zakladam, ze hibernacje
    wylacza sie w panelu sterowania + tutaj cos zwiazanego z gospodarka
    zasilania....

    b.dzieki za podpowiedzi, moze jeszcze o jakies banały dopytam potem :)

  • 4. Data: 2009-04-17 17:12:50
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > 1.
    > chce bootowac z cd, przestawic w biosie na takie wlasnie bootowanie.
    > czy faktycznie do biosu wchodzi sie przez F10 i tam nawiguje sie
    Bios to bios :) Nr wejścia powinien być na ekranie startowym. Zawsze można
    sprawdzić inne kombinacje.

> [...]
    > likwidacja starych partycji + zalozenie nowych i instalacja z bootowalnej
    Tak. Na naszym jest Win98.

    > 2a.
    > czy jesli jednak zechce zachowac ten okrojony xp, za to zlikwidowac
    > pozostale partycje [linuksowe], to jak to wykonac? zabootowanie z jakiejs
    > cd
    Tutaj będę filozofował. Partycje linuksowe zawsze usuwałem linuksem.

    > 3.
    > w jaki sposob moge dobrac sie do ustawien monitora? jakas kombinacja
    Przyjrzyj się klawiaturze, jeden klawisz powinien być "Fn"

    Reszty nie wiem, laptop nie mój i pisałem z pamięci. Jak ktoś nie dopowie to
    sprawdzę poniedziałek/wtorek.

    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!