    From: "wowa" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kto ma laptop Compaq Armada M700 ?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 19:12:50 +0200

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:gs828d$okc$1@inews.gazeta.pl...

    > 1.
    > chce bootowac z cd, przestawic w biosie na takie wlasnie bootowanie.
    > czy faktycznie do biosu wchodzi sie przez F10 i tam nawiguje sie
    Bios to bios :) Nr wejścia powinien być na ekranie startowym. Zawsze można
    sprawdzić inne kombinacje.

    > 2.
    > czy po wykonaniu f10 + bootowaniu z cd z OSem bez problemu uda sie format
    > likwidacja starych partycji + zalozenie nowych i instalacja z bootowalnej
    > cd
    Tak. Na naszym jest Win98.

    > 2a.
    > czy jesli jednak zechce zachowac ten okrojony xp, za to zlikwidowac
    > pozostale partycje [linuksowe], to jak to wykonac? zabootowanie z jakiejs
    > cd
    Tutaj będę filozofował. Partycje linuksowe zawsze usuwałem linuksem.

    > 3.
    > w jaki sposob moge dobrac sie do ustawien monitora? jakas kombinacja
    Przyjrzyj się klawiaturze, jeden klawisz powinien być "Fn"

    Reszty nie wiem, laptop nie mój i pisałem z pamięci. Jak ktoś nie dopowie to
    sprawdzę poniedziałek/wtorek.

    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!