  • 1. Data: 2010-05-25 09:48:10
    Temat: kupię Harley Davidson
    Od: ACTV <i...@a...com.pl>

    Witam,

    Jestem zaintereswony zakupem motocykla HD większego niż Sporster.
    Budżet do 32 000 PLN ; zarejstrowany w Polsce; nie starszy niż 6 - 7
    lat ; w pełni sprawny.

    Byłoby dobrze gdyby:
    1) do obejrzenia na mazowszu
    2) była mozliwość zakupu z PEŁNĄ fakturą VAT (opcja)

    Myslałem o V-rod, lub Dyna Glide ....

    Proszę o kontakt pod nr. 694 840 002
    lub i...@a...com.pl
    Slawek

  • 2. Data: 2010-05-25 14:11:45
    Temat: Re: kupię Harley Davidson
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    a może frytki do tego?

  • 3. Data: 2010-05-25 15:26:40
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 25/05/2010 16:11, Azbest wrote:
    > a może frytki do tego?

    no wiesz co, kolega sie ogłasza, że motor kupuje a Ty mu frytki
    proponujesz ;)

    --
    mysiar