  • 1. Data: 2010-05-26 09:39:53
    Temat: moto dżins
    Od: Glub <g...@g...com>

    Zbliża się lato [jaka zima takie lato i jakie by nie było] i myślę o
    zakupie spodni dżinsowych moto.

    Padło wpierw na Mottowear, więc poszedłem mierzyć [w motoriście] i lipa.
    skąd oni wzieli te rozmiarówki? Jakieś totalnie nieproporcjonalne. jak
    dobra długość to za ciasne w pasie, jak się już wbiłem w spodzień to
    nogawki długie jak "ceha jak halina" a protektory pod kolanami.
    aha- i zero opcji przeszycia czy inksza regulacja. więc Mottowear
    odpada.

    Lipton na całej linii w Moto-Akcesoriach w Markach- tylko damskie
    "eSki"- noszkurde, nie mam szans :D

    Trzecie podejście do wykonania to
    http://www.retbike.pl/katalog/spodnie_tekstylne/retj
    eans_2009 Jako że
    Retbike jakoś nie zachwycił mnie jakością w dziedzinie spodni z cordury
    [problem z ochraniaczami identyczny- wisiały pod kolanami], jestem dość
    nieufny co do dżinsu.

    Czy ktoś to widział na oczy? Jest sens bym się pchał do Łomianek na
    przymiarkę?

  • 2. Data: 2010-05-27 16:57:18
    Temat: Re: moto dżins
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Glub" <g...@g...com> wrote in message
> [...]
    > nogawki długie jak "ceha jak halina" a protektory pod kolanami.
    > aha- i zero opcji przeszycia czy inksza regulacja. więc Mottowear

    Pomijając sprawę rozmiarówki Motto (na mnie też nie pasują, są za krókie,
    dłuższych nie robią, klient 192 cm wzrostu to pomijalny jest widocznie) w
    sprawie protektorów pod kolanami donoszę, iż są one na rzepie i można sobie
    przesunąć wyżej lub niżej. Ponadto jak się stoi na wprost to rzeczywiście
    wydają się być za nisko, jak sie zegnie nogę siedzac na moto to się
    umiejscawiają bliżej prawidłowej pozycji.

    no to pozdro

    greg

  • 3. Data: 2010-05-27 17:26:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Padło wpierw na Mottowear, więc poszedłem mierzyć [w motoriście] i lipa.
    > skąd oni wzieli te rozmiarówki? Jakieś totalnie nieproporcjonalne.

    Tez sie zastanawialem na mottowear, ale nigdzie w poblizu nikt ich nie ma.
    Powiedz jakie masz mniej wiecej wymiary, bo zwykle mam taki sam problem ze
    spodniami i to co piszesz moze dotyczyc rowniez mnie. Jak sie okaze, ze mamy
    podobne proporcje ciala to nie bede nawet szukal spodni tej firmy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-05-27 17:50:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
> [...]
    > problem ze spodniami i to co piszesz moze dotyczyc rowniez mnie. Jak sie
    > okaze, ze mamy podobne proporcje ciala to nie bede nawet szukal spodni

    tak się nie dowiesz. ja mam 3 pary Motto i każde inne. 2 czarne bojówki
    L i S! i jakies niebieskie M. a powiem szczerze, ze te S są na mnie
    za... szerokie w pasie. masakra. mniejszych od S nie ma.
    problem Motto to chyba nie tyle nieproporcjonalna rozmiarówka, ale jej
    brak. w tym samym modelu możesz mieć różne rozmiary pasujące. np różne S
    może być bądź za duże bądź za małe.
    jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie. powinni zmienić szwalnie z
    chińskiej na tajską, może byłoby lepiej. niebieski jeans też ostatnio
    dość kontrowersyjny kolorystycznie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-05-27 18:01:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > tak się nie dowiesz. ja mam 3 pary Motto i każde inne.

    Aha. No to zajebiscie.

    > jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie.

    Nie mam zamiaru kupowaz zdalnie. Ale na takim zadupiu mieszkam, ze wyprawa
    po jedne spodnie srednio sie oplaca. A wiedzac jeszcze, ze maja do dupy
    rozmiarowke to odpuszcze calkowicie i po prostu poczekam - jak bede w
    krakowie to sobie wtedy pojezdzie po sklepach i poogladam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-05-28 09:06:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    > problem Motto to chyba nie tyle nieproporcjonalna rozmiarówka, ale jej
    > brak. w tym samym modelu możesz mieć różne rozmiary pasujące. np różne

    Zmierzylem wszystko co mieli w motoriscie, lipa.

    > jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie.

    Zamowilem do przymiarki w moto-akcesoriach Vanucci estivo.

    > powinni zmienić szwalnie z chińskiej na tajską, może byłoby lepiej.
    > niebieski jeans też ostatnio dość kontrowersyjny kolorystycznie.

    Jak się zabrudzą, będzie dobrze:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 7. Data: 2010-05-28 09:06:46
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]

    > problem ze spodniami i to co piszesz moze dotyczyc rowniez mnie. Jak
    > sie okaze, ze mamy podobne proporcje ciala to nie bede nawet szukal

    Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 8. Data: 2010-05-28 11:06:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Glub pisze:

    > Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175.

    Dziwne, ja tez mam 175 ale ja jestem wysoki.
    :-)

    KJ

  • 9. Data: 2010-05-28 12:35:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 19:26:59 +0200, Ivam napisał(a):

    > Tez sie zastanawialem na mottowear, ale nigdzie w poblizu nikt ich nie ma.

    Przy moich gabarytach (188 cm/100 kg) rozmiar XL (modelu nie pomnę -
    niebieskie jeansy)okazał się wystarczający ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2010-05-28 15:38:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Dziwne, ja tez mam 175 ale ja jestem wysoki.
    W dowodzie mam identycznie:>

    Wysoki to się dla mnie zaczyna od 185:) a większość kolegów ma okolice
    190.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader