  • 1. Data: 2009-01-17 19:59:13
    Temat: ?kurs off-road
    Od: " azjatuchajbejowicz" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś organizuje jakieś w miarę przyzwoite kursy jazdy w terenie na
    obszarze Rzeczpospolitej 3.5? (dla umiarkowniae zaawansowanych)

    Tu w Anglii życzą sobie 400- 450 GBP/2 dni -- niby ten funt wart jest coraz
    mniej, ale mimo tego, to chyba przegięcie pały...

    Azja

    F800GS

  • 2. Data: 2009-01-17 20:39:18
    Temat: Re: ?kurs off-road
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-17 20:59:13 +0100, " azjatuchajbejowicz"
    <a...@N...gazeta.pl> said:

    > Czy ktoś organizuje jakieś w miarę przyzwoite kursy jazdy w terenie na
    > obszarze Rzeczpospolitej 3.5? (dla umiarkowniae zaawansowanych)

    O enduro - nie słyszałem, crossowe w okolicach Wawy - TNT i MotoX
    (zdaje się prowadzi Marcin Wójcik). O cenach niestety nie mam pojęcia.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-01-17 21:44:12
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > O enduro - nie słyszałem, crossowe w okolicach Wawy - TNT i MotoX (zdaje
    > się prowadzi Marcin Wójcik). O cenach niestety nie mam pojęcia.

    myśle że najlepsza nauka to jak się jedzie za lepszym i się podpatruje, ale
    musi się ten lepszy znaleść no i za dobry też nie może być bo albo jednego
    albo drugiego szlag trafi:)

    A najlepsza porada dla azjituchajbejowicza to taka żeby se kulegów znalazł,
    bo jak nie ma to na uj enduro

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 4. Data: 2009-01-17 21:54:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-17 22:44:12 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > myśle że najlepsza nauka to jak się jedzie za lepszym i się podpatruje, ale
    > musi się ten lepszy znaleść no i za dobry też nie może być bo albo jednego
    > albo drugiego szlag trafi:)

    Owszem, metoda niezła, ale patrząc jak wiele ludzie potrafią wyciągnąć
    z różnych szkół szosowych, taka forma (kursu) może być nawet lepsza.
    Choć mam wrażenie, że enduro jest mało usystematyzowanym sportem, w
    przeciwieństwie choćby do krosu, który mimo że podobny i można conieco
    wyciągnąć, to jednak w detalach odmienny.
    Jakby u nas było coś sensownego, to sam bym się chętnie wybrał.

  • 5. Data: 2009-01-17 22:43:38
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Jakby u nas było coś sensownego, to sam bym się chętnie wybrał.

    jest jest, zawody:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 6. Data: 2009-01-27 18:58:05
    Od: "biba24" <b...@v...pl>

    W olszynie lubańskiej organizowane sa zgrupowania 14 dniowe na różnym
    poziomie, przyjeżdża instruktor z czech i uczy.Fajna sprawa, sam osobiście
    byłem, ale tylko 7 dni (praca nie pozwoliła na więcej) kosz tego wynosił 50
    zł na dzien.

    Krzych