  • 1. Data: 2009-01-17 15:33:44
    Temat: Targi motoryzacyjne
    Od: President Socks <p...@n...com>

    Targi motoryzacyjne to świetna okazja do zapoznania się z ofertą
    wielu, dealerów w jednym miejscu. Można nie tylko podziwiać, ale i
    usiąść za kierownicą każdego z wystawianych samochodów, zerknąć pod
    maskę, zapytać o szczegóły techniczne, umówić się na jazdę próbną.
    Porównywanie ofert różnych producentów w takich warunkach jest bardzo
    wygodne i co roku, chętnie korzysta z tego tysiące odwiedzających.

    Jedną z cyklicznych imprez targowych jest Jaworznicki Salon
    Motoryzacyjny.
    Oprócz szerokiej gamy dostępnych aktualnie modeli samochodów,
    motocykli i quadów można było również zapoznać się z ofertą instytucji
    finansowych i firm ubezpieczeniowych.

    Tegoroczny piknik motoryzacyjny uatrakcyjniły pojazdy, które królowały
    na szosach dziesiątki lat temu. Była też wyjątkowa okazja do rozmowy z
    pasjonatami motoryzacji, którzy przywrócili do życia już nie jeden
    zabytek.
    President Socks
    --------------
    http://www.ustal-spotkanie.pl
    Darmowe, proste ustalanie spotkan

  • 2. Data: 2009-01-17 19:18:27
    Temat: Re: Targi motoryzacyjne
    Od: Arni <a...@n...spam>

    President Socks pisze:
> [...]
    > Porównywanie ofert różnych producentów w takich warunkach jest bardzo
    > wygodne i co roku, chętnie korzysta z tego tysiące odwiedzających.

    tak z ciekawosci: kto i po co to wysyła? newsy to ja moge sobie poczytac
    i to dokladniejsze bo mają jakies zjdecia, daty itp.
    A moze chodzi o to co pod mailem jest?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-01-17 19:21:11
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
    >A moze chodzi o to co pod mailem jest?

    Tak. Ten ustalacz od kilku tygodni spamuje różne grupy.

    --
    \------------------------/ Liczby zmiennoprzecinkowe nigdy nie są ni-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 4. Data: 2009-01-17 19:27:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
    >
    > Tak. Ten ustalacz od kilku tygodni spamuje różne grupy.

    president sucks

    pierdolony na kazdą grupe znajdzie jakis fragmencik z prasy i mysli ze
    nikt nie zauwazy po co to pisze. napisz jeszcze raz doktorku a sie Tobą
    zajme :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-01-18 16:31:32
    Od: solo <r...@i...eu>

    Arni pisze:

    > pierdolony na kazdą grupe znajdzie jakis fragmencik z prasy i mysli ze
    > nikt nie zauwazy po co to pisze. napisz jeszcze raz doktorku a sie Tobą
    > zajme :)

    Tak sie zastanawiam po co ktos takie rzeczy wypisuje? Powiedzcie mi bo
    nie moge tego zrozumiec, co on chce tym zyskac? Rozumiem gdyby jakies
    trojany rozsyłał to moze i by mial z tego jakies korzysci, a tak tylko
    czas marnuje.
    Naprawde ludziom to się nudzi.

    Solo R1

  • 6. Data: 2009-01-18 16:44:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    solo pisze:

> [...]
    > nie moge tego zrozumiec, co on chce tym zyskac? Rozumiem gdyby jakies
    > trojany rozsyłał to moze i by mial z tego jakies korzysci, a tak tylko

    darmowa reklama. A jemu za ilosc odwiedzin na stronie pewnie płaca
    reklamodawcy, nie moge teraz sprawdzic bo strona lezy i kwiczy :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-01-18 20:27:45
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał

    > darmowa reklama. A jemu za ilosc odwiedzin na stronie pewnie płaca
    > reklamodawcy, nie moge teraz sprawdzic bo strona lezy i kwiczy :)

    Baran nie rozumie ze to jest antyreklama tej strony.
    Gdzie to takie bezmozgie sie legna?
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 8. Data: 2009-01-19 18:06:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 21:27:45 +0100, Hinek napisał(a):

    > Baran nie rozumie ze to jest antyreklama tej strony. Gdzie to takie
    > bezmozgie sie legna?

    studiują marketing :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl