  • 1. Data: 2010-06-10 05:12:56
    Temat: lagi cagiva
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    Zdziwiłem się jak rozbierając lagi w Cagivie super city 125 w
    prawej nie znalazłem sprężyny, śladu po niej ,ani nic co miało by
    pełnić jej rolę.Zawieszenie USD posiada coś jakby cardrig .króry w
    lewej ma sprężynę bo po rozbiórce czuć że pręży ,a w prawej lużno lata
    laga względem goleni .Serwisówka nie pokazuje wnętrza cardrigów (bo
    tam powinny być spręż) traktując ten element jako część
    zamienną .Ogólnie zawieszenie jest za miękkie więc problem jest,ale
    nie wiem czy to cagiva zrobiła taki myk specjalnie,czy poprzednik tak
    dokonał resekcji sprężyny,że śladu po niej nie zostawił.
    Ktoś pomoże rozwiązać zagadkę .Dzięki
    Thompson.

  • 2. Data: 2010-06-10 06:31:45
    Temat: Re: lagi cagiva
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Thompson FZ1 napisał(a):
    > Ktoś pomoże rozwiązać zagadkę .Dzięki

    Na 99% tak ma byc i teraz musisz dobrze poszukac w ktorej ile ma byc oleju.
    Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak
    bylo. Dzwiny patent, ale dziala.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-06-10 08:00:18
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 10 Cze, 08:31, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na 99% tak ma byc i teraz musisz dobrze poszukac w ktorej ile ma byc oleju.
    > Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak

    No to jest światełko w tunelu,dzięki za wskazówkę.

  • 4. Data: 2010-06-10 09:01:18
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Mialem tak w nordwescie i jeszcze w jednym malym znanym mi wlochu tak
    > bylo. Dzwiny patent, ale dziala.
    Cos mi sie kojarzy ze w sporej czesci skuterow chyba spreznya wlasnie jest
    tylko po jednej stronie
    Pzdr

  • 5. Data: 2010-06-10 14:57:47
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cos mi sie kojarzy ze w sporej czesci skuterow chyba spreznya wlasnie jest
    > tylko po jednej stronie

    Dobrze Ci sie kojarzy - w bardzo wielu jest tak, ze jedna rura tlumi, a
    druga sprezynuje, albo sprezynuje/tlumi.

    --
    pzdr:
    Ivam