    From: "kamtzu" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: lcd 32 cale
    Date: Thu, 10 Mar 2011 17:55:44 +0100

    Witam,
    Mam kupic LCD 32 cale. Sygnal z anteny siatkowej, analogowy (po kupnie okaze
    sie czy dociera cyfrowy). Przyszlosciowo szukam Full HD. Cena 1500-1800.
    Zadne dodatki multimedialne nie sa potrzebne - liczy sie tylko jakosc tunera
    i obrazu przy zwyklym ogladaniu tv.
    Czy jakas marka/model lepiej radzi sobie z kiepskim sygnalem?

    Preferowana marka dla uzytkownika to Sony i tu widze w zasadzie 2 modele:
    Sony KDL-32EX402 (1599zl)
    Sony KDL-32EX500(1853zl - troche drogo) Zdaje sie ze jest nowszy, ma 100Hz.
    Warto doplacic czy nie bedzie roznicy?

    Podoba mi sie tez Samsung LE32C650 (1652zl).

    pozdr.

    Samsung LE32C650Samsung LE32C650