  • 11. Data: 2011-03-11 10:03:52
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Preferowana marka dla uzytkownika to Sony i tu widze w
    > zasadzie 2 modele:
    > Sony KDL-32EX402 (1599zl)
    > Sony KDL-32EX500(1853zl - troche drogo) Zdaje sie ze jest
    > nowszy, ma 100Hz.

    niektóre modele Sony mają skopane oprogramowanie. Wychodzi
    to dopiero przy odbiorze większej liczby kanałów DVB-T, ale
    u nas to chyba nie grozi ;-). Problem zaczął wychodzić u
    klientów mojej sieci, bo zdecydowaliśmy się wpuścić
    rozkodowane kanały właśnie w DVB-T, i Sony... nie daje rady
    ;-)))). Początkowo serwis udawał greka, ale chyba w końcu
    zobaczyli że coś jest na rzeczy... Zresztą o podobnych
    przypadkach można przeczytać w sieci.

  • 12. Data: 2011-03-11 12:45:28
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 07:44, boxfish pisze:

    > A cóż zyska oprócz tego że zostanie wydymany przez marketingowców od
    > "led" tv ?
    >
    > Z samsunga LE32C650 będziesz zadowolony - odtwarza filmy full hd z usb,
    > odtwarza bardzo dobrze

    Wydymany bedzie jak kupi to SONY, podswietlane LED'ami maja mniejszy
    pobor pradu, sa ciensze maja lepsze odwzorowanie kolorow.

  • 13. Data: 2011-03-11 12:48:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-11 13:45, Aha pisze:

    > Wydymany bedzie jak kupi to SONY, podswietlane LED'ami maja mniejszy
    > pobor pradu, sa ciensze maja lepsze odwzorowanie kolorow.

    który ma lepsze kolory i mniejsze zużycie?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 14. Data: 2011-03-11 13:29:22
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 13:48, pawell32 pisze:

    > który ma lepsze kolory i mniejsze zużycie?

    Kazdy z podswietlaniem LED.

  • 15. Data: 2011-03-11 13:43:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-11 14:29, Aha pisze:

    > Kazdy z podswietlaniem LED.

    co do kolorów nie zauważyłem, a jak chodzi o pobór
    prądu to jeszcze nie mierzyłem.
    choć nie wydaje mi się by różnica była tak znacząca
    i by opłacało się dopłacać. jak na razie nie mam,
    znajomy kupił samsunga 56 cali tylko nie wiem czy
    już led czy jeszcze lcd. z ciekawości sprawdzę.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 16. Data: 2011-03-11 14:11:07
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-11 14:43, pawell32 pisze:

> [...]
    > znajomy kupił samsunga 56 cali tylko nie wiem czy
    > już led czy jeszcze lcd. z ciekawości sprawdzę.

    Nie sadze zeby bylo cie stac na telewizor OLED, to co jest na rynku to
    sa LCD z podsietlaniem LED. Roznica to 20-40W odwzorowanie kolorow tym
    bardziej a co za tym idzie czarna czern.

  • 17. Data: 2011-03-11 14:43:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie sadze zeby bylo cie stac na telewizor OLED,

    A gdzie on napisał coś o OLED? Poza tym nie osądzaj
    pochopnie na co kogo stać, bo możesz się mocno zdziwć :-)

    > to co jest na rynku to sa LCD z podsietlaniem LED.

    Żadnej ameryki nie odkryłeś. O tym akurat to chyba każdy
    użytkownik tej grupy już od dawna wie...

  • 18. Data: 2011-03-11 16:49:20
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z samsunga LE32C650 będziesz zadowolony - odtwarza filmy full hd z usb,
    > odtwarza bardzo dobrze

    Tyle ze mi zalezy wylacznie na jakosci obrazu i jakosci w ogole. Wymienilem
    ten TV bo po prostu podobal mi sie jego obraz w sklepie (ale wiadomo jak to
    w sklepie, kazdy inaczej podlaczony i ustawiony). Dodatki multimedialne nie
    beda uzywane. No moze poza ogladaniem zdjec z USB. Pytanie jak z jakoscia
    tunera i niezawodnoscia. Bo np. taki Sony kojarzy sie wlasnie z
    niezawodnoscia (ale to juz pewnie nie te czasy gdzie TV dzialal >20 lat).

    pozdr.

  • 19. Data: 2011-03-11 16:59:42
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Wydymany bedzie jak kupi to SONY, podswietlane LED'ami maja mniejszy pobor
    > pradu, sa ciensze maja lepsze odwzorowanie kolorow.

    Chetnie bym LED kupil ale budzet jest ograniczony i tyle. Cienki byc nie
    musi. Pobor pradu owszem, dobry argument ale szybko sobie przeliczylem te
    oszczednosci. Zakladajac ze:
    -LED zaoszczedzi 40W (w co watpie),
    -TV bedzie chodzil 3h dziennie przez 365 dni w roku (a nie bedzie),
    -cena kWh=0,5zl
    to zaoszczedze przez 10 lat cale 219zl. Slabo.

    pozdr.

  • 20. Data: 2011-03-11 17:00:41
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Panasonic 42" PV8 (plazma), ogladam z anteny naziemnej (sygnał analogowy)

    dzieki ale szukam 32''