  • 1. Data: 2011-03-06 09:35:19
    Temat: obudowa multimedialna
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    proszę o polecenie urządzenia które może wyświetlać na TV filmy nagrane
    na dysku twardym. Najlepiej na dysku, nie na pendrivie. Najlepiej z
    napisami, choć bez napisów - też moze być. ważna jest cena, i... zeby to
    miało minimalną jakość. czyli bez zwiechów, albo softwarowych błędów
    typu mozna tylko "play" tylko z głównego katalogu...

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-03-06 10:07:58
    Temat: Re: obudowa multimedialna
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    http://tinyurl.com/4ht55yn

  • 3. Data: 2011-03-06 10:25:16
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=plonk

    --
    Maciej Bójko

  • 4. Data: 2011-03-06 14:10:25
    Od: "S" <b...@n...com>

    > które może wyświetlać na TV filmy nagrane
    > na dysku twardym.
    ja dość dawno temu kupilem hdd1000 - nie narzekam, spelnia swoją funkcje .
    Odpowiedz na pytanie sam musisz znalezc w necie bo co rusz wchodzi inny
    sprzęt - ważne by nie przepłacic bo to zakup na stosunkowo krótki okres
    czasu

  • 5. Data: 2011-03-06 19:21:09
    Od: "S" <b...@n...com>

    > sprzęt - ważne by nie przepłacic bo to zakup na stosunkowo krótki okres
    > czasu
    przed chwilą na alegroszu spotkałem za 140zl bk772 - po podłączeniu hdd do
    wejścia host.....całkiem , calkiem

  • 6. Data: 2011-03-06 20:34:05
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-06 11:25, Maciej Bojko pisze:

    > http://www.urbandictionary.com/define.php?term=plonk

    pomogłeś koledze, brawo