  • 1. Data: 2010-06-27 14:34:22
    Temat: lekki teren i szosa
    Od: "kw" <k...@o...pl>

    Witam
    Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.
    Zastanawiam się nad motorkiem który pozwoli mi na jazdę w lekkim terenie ,
    ścieżki leśne , polne , czasami mniej zabłocone czasami wiecej , czyli
    chodzi o to generalnie żeby motorek nie bal się błotka.Nie mówię tu o
    brodzeniu po ośki w błocie ale żeby mozna bylo nim przejechać leśnymi
    ścieżkami czy polnymi po np. opadach deszczu.I teraz druga sprawa chciałbym
    zeby przejechanie nim dystansu ok.400 km nie stanowilo również problemu po
    drodze.
    Miałem Yamahe WR450 to typowy hardcore - w terenie ok ale po około 3-4
    godzinach jazdy to mi tyłek odpadał.
    Chodzi mi glównie o to żeby trasa z Warszawy w bieszczady nie była problemem
    komfortowo ale też żebym mógł sobie tam pojechać po jak najkrótszej trasie
    wliczając właśnie leśne ścieżki itd. troche asfaltu troche terenu.
    I na koniec zasadnicze pytanie czy taki motorek istnieje , bo wiem że bardzo
    trudno miec coś nadające się do wszystkiego.
    Bardzo podoabją mi się BMW ale chyba chodzi mi o coś takiego jak Tenere ,
    czy Africa Twin nie wiem tylko czy troche nie za ciężkie bo wielki nie
    jestem.

    Dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-27 14:47:21
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Bardzo podoabją mi się BMW ale chyba chodzi mi o coś takiego jak Tenere ,
    > czy Africa Twin nie wiem tylko czy troche nie za ciężkie bo wielki nie
    > jestem.

    przy takich założeniach idealny będzie transalp. Mniejszy i lżejszy od
    Afryki a podobnie uniwersalny i dzielny w terenie.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-06-27 17:00:19
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "kw" <k...@o...pl> wrote in message news:i07nhh$uc4$1@news.onet.pl...
> [...]
    > problemu po drodze.
    > Miałem Yamahe WR450 to typowy hardcore - w terenie ok ale po około 3-4

    Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie
    zaślepiła ;-)

  • 4. Data: 2010-06-27 17:45:42
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl>

    "Inead" <a...@g...pl> wrote in message

    > Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie
    > zaślepiła ;-)

    Szutry i lesne drogi, no OK, ale mokre i przy tym srodku ciezkosci i na
    szosowych oponach? Na to TDMka juz sie IMHO nie nadaje. Moze i sie jakos da
    przejechac, ale wolalbym bez stresu czyms lzejszym. Moze 660 tenere? Mysle
    ze swietne polaczenie mozliwosci terenowych ze spokojna jazda na ciut dalsze
    odcinki.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER

  • 5. Data: 2010-06-27 17:48:48
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie
    > zaślepiła ;-)

    tdm i teren? tdm i błoto?

    hmm chyba nie mówimy o tym samym motocyklu. Robiłem przymiarkę jak
    zmieniałem trampka do TDM i to jest normalna szosówka, ciut wyżej zawieszona
    ale bez jakichkolwiek ambicji terenowych.

    To już V-strom 650 bardziej by pasował chociaż to też raczej szosowka z
    możliwością pojechania powoli po szutrach. Od terenu też lepiej z daleka.

    Nie wiem ile kasy chce przeznaczyć autor ale jeszcze do tej listy
    dorzuciłbym KLE 500. Skoro dla niezbyt dużej osoby to będzie OK. Możliwości
    terenowe podobne jak w Trampku. Ciut lżejszy i węższy przez co łatwiej się
    śmiga w terenie ale mniej komfortowy w na asfalcie podczas dłuższych
    przelotów. Kolejną zaletą jest cena, za ok 10tys można upolować rocznik ok
    2006r. Trampek z tym samym budżetem -6lat.

    Pozdrawiam
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-06-27 18:52:39
    Od: n...@s...com

    On Sun, 27 Jun 2010 16:34:22 +0200, "kw" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam

    czesc

    >I na koniec zasadnicze pytanie czy taki motorek istnieje , bo wiem że bardzo
    >trudno miec coś nadające się do wszystkiego.

    Nie wiem co wybierzesz, ale do jezdzenia w blocie po gorach i tak
    bedziesz musial miec nowe kostki. Albo kumpli co Ci pomoga wypychac
    motur pod gore...

    >Bardzo podoabją mi się BMW ale chyba chodzi mi o coś takiego jak Tenere ,
    >czy Africa Twin nie wiem tylko czy troche nie za ciężkie bo wielki nie
    >jestem.

    Na trase wygodne, ale w bieszczady. Do jezdzenia na skroty ? eeee.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-06-27 19:30:24
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "kw" <k...@o...pl> wrote in message news:i07nhh$uc4$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.

    XTZ ST 750 albo LC4 . Bez zmęczenia LC4 przejeżdżam z Zielonej Góry do
    Szczecina - tam jeszcze po puszczy bukowej polatamy i z powrotem - to jest
    430-450 km na raz i jest luz.
    XTZ ST tez daje rade (przejrzyj moje filmiki na youtube).

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 8. Data: 2010-06-27 20:07:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Karambol"
    XTZ ST tez daje rade (przejrzyj moje filmiki na youtube).

    Nie daj panie boze...ST to moto z poprzednich epok. Brak hamulcow,
    zawieszenia, narowisty silnik...przy masie malej ciezarowki.
    Sprzet dla masochistow lub dla tych co chca skonczyc z motocyklem.
    To juz lepiej kup harleja - powaznie sa takie male terenowe, produkowane dla
    wojska.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-06-27 20:24:14
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chodzi mi glównie o to żeby trasa z Warszawy w bieszczady nie była
    > problemem komfortowo ale też żebym mógł sobie tam pojechać po jak

    A traktujesz ten dojazd asfaltem jako "zlo koniecznie" czy jako czesc
    zabawy? Bo jesli to pierwsze to kupic kolejne WR i dokupic lawete ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 10. Data: 2010-06-27 20:56:57
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Sprzet dla masochistow lub dla tych co chca skonczyc z motocyklem.
    > To juz lepiej kup harleja - powaznie sa takie male terenowe, produkowane

    Narowisty silnik? Brak hamulców? - masa? wszystko co piszesz bierzesz z tego
    co uslyszales czy sam jezdziles ST?
    Motocykl jest ciezki jak kazde duze enduro, hamulce ma wystarczajace, silnik
    lagodny jak baranek, zawieszenie (progresywne sprezyny 300zl).
    Lekki teren to jej zywiol. Napisz to na forum XTZ:) masaka!

    http://www.youtube.com/watch?v=d2-mbG90i30

    moj brat na motocyklu z poprzednej epoki itd....