    From: JanuszWo <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: lg gt540 swift - orange
    Date: Sun, 23 Jan 2011 14:07:51 +0100

    Witam!
    Przedłużam umowę - abonament w orange. Zdecydowałem się na telefon lg
    540 swift. Nie zamówiłem dodatkowego pakietu internetowego. To chyba
    błąd? Jak na spokojnie oswoić się z aparatem? Czytam różne fora
    internetowe. Wiem, że dobrze by było zrobić update na androida 2.1
    (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować
    możliwość pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi. Czy
    możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem?
    Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.
    Z góry dziękuję - Janusz Wo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy