  • 1. Data: 2013-12-05 15:00:42
    Temat: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jestem przed założeniem instalacji LPG do multipli.

    Podzwoniłem, poczytałem i zgłupiałem...

    Jaką instalację polecacie?
    Widze, że generalnie chwalony jest STAG, ale dobre opinie pojawiaja sie tez
    o LOVATO i BRC.

    Kazdy gazownik opowiada coś innego... Ceny od 2000 do 2500.
    (regulacja w czasie jazdy, rury pcv zamiast miedzianych, przyrost spalania
    w stosunku do pb 5-15%)

    Miejsce to Poznań i okolice.

    Wszelkie porady mile widziane!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 2. Data: 2013-12-05 15:40:18
    Temat: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2013-12-05 15:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Kazdy gazownik opowiada coś innego... Ceny od 2000 do 2500.
    > (regulacja w czasie jazdy, rury pcv zamiast miedzianych, przyrost spalania

    Wejdź sobie na lpg-forum.pl w dziale warsztatów polecanych poszukaj
    gaziarzy z okolic Poznania.
    Albo kliknij w tego bezpośredniego linka
    http://lpg-forum.pl/wielkopolskie-t17786.html

  • 3. Data: 2013-12-05 16:28:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Kazdy gazownik opowiada coś innego... Ceny od 2000 do 2500.
    > (regulacja w czasie jazdy, rury pcv zamiast miedzianych, przyrost spalania

    Sterownik LPGTech, wtryski baracuda, reduktor KME Tur.

    Lewis

  • 4. Data: 2013-12-05 16:29:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wejdź sobie na lpg-forum.pl w dziale warsztatów polecanych poszukaj
    > gaziarzy z okolic Poznania.
    > Albo kliknij w tego bezpośredniego linka
    > http://lpg-forum.pl/wielkopolskie-t17786.html

    :)
    Polecane, niepolecane - i tu i tu te same warsztaty :)

    Pitec polecany i nie polecany dosc monoco.
    O Domanskim cisza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 5. Data: 2013-12-05 16:35:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    wiadomości news:05122013.077AB154@budzik61.poznan.pl...

    > Wszelkie porady mile widziane!

    Zadzwoń do gzw.pl O ile pamiętam mają kogoś zaufanego w Poznaniu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2013-12-05 16:54:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Dec 2013 14:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    (...)

    Nie wim jaka religie wyznaja gazownicy z okolic Poznania - ja moge tylko
    powiedziec, ze mam centralke Zenit Pro, reduktor Gurtner i wtryskiwacze
    Hana. Ten zestaw karmi ponad 200 koni bez najmniejszego problemu (odpukac).

    W drugim samochodzie mam Landi Renzo z mieszalnikiem i tez dziala OK, ale
    "kuchenka" Cie juz chyba nie interesuje :)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 7. Data: 2013-12-05 18:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sterownik LPGTech, wtryski baracuda, reduktor KME Tur.

    Z obdzwonionych zakładów i obczytanych forów praktycznie nie pojawiają się
    te nazwy (poza baracudami)

    Wiec chetnie ale:
    - dlaczego akurat te?
    - kto to montuje? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 8. Data: 2013-12-05 18:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > tylko powiedziec, ze mam centralke Zenit Pro, reduktor Gurtner i
    > wtryskiwacze Hana. Ten zestaw karmi ponad 200 koni bez najmniejszego

    Ja mam połowe z tego, do tego raczej lekką noge a tak w ogole to samochód
    dla żony która jezdzi bardzo ostrożnie.
    O wtryskiwaczach Hana czytam wiele dobrego.
    Pozostałych elementów nigdzie nie widziałem, zakładam ze to takie troche
    bardziej "wypasione" :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 9. Data: 2013-12-05 18:38:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Jestem przed założeniem instalacji LPG do multipli.
    >
    > Podzwoniłem, poczytałem i zgłupiałem...

    Słusznie.
    Czeka Cię teraz doktoryzacja z tematu, a jakby co, dowiesz się na grupie, że
    to Twoja wina, bo za mało się nadoktoryzowałeś.
    Ja już sobie odpuściłem to paliwo, z wyjątkiem instalacji zakładanych w
    fabryce.

> [...]
    >
    > Kazdy gazownik opowiada coś innego... Ceny od 2000 do 2500.
    > (regulacja w czasie jazdy, rury pcv zamiast miedzianych, przyrost spalania

    Nie wierz w to, jak będzie 5% to po prostu instalacja jest źle ustawiona.
    Stosunek spalanego gazu do benzyny jest stały i zakładając że instalacja
    benzynowa jest dobra, nie może się zmieniać.

  • 10. Data: 2013-12-05 19:26:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > grupie, że to Twoja wina, bo za mało się nadoktoryzowałeś.
    > Ja już sobie odpuściłem to paliwo, z wyjątkiem instalacji zakładanych

    Jednak spróbuje.
    Za duzo znajomych ma i sobie chwali.
    No i tylko i wyłącznie z takim założeniem kupiłem zonie duze auto.
    Bo na pb to ona nie zarobi :)

    > Nie wierz w to, jak będzie 5% to po prostu instalacja jest źle
    > ustawiona. Stosunek spalanego gazu do benzyny jest stały i zakładając
    > że instalacja benzynowa jest dobra, nie może się zmieniać.

    Tak mi sie własnie wydawało, ze to sciema zeby u nich załozyć.

    W sumie biore pod uwage tylko Domanskiego i Pitek bo tylko oni
    potwierdzili, ze regulują instalację z odczytów w czasie jazdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"