  • 1. Data: 2013-12-05 13:57:04
    Temat: żegnamy szewłoléééé
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/444973,
    chevrolet-wycofuje-sie-z-europy-znika-tez-z-polski-c
    o-z-czesciami-zamiennymi.html

    Dziennik.pl Wiadomość z dnia: 2013-12-05
    Ostatnia aktualizacja: 13:05
    Serwis:MotoryzacjaNews
    Koszty druku
    Czy wiesz, że możesz wydrukować ten artykuł do 5 razy taniej? Sprawdź na
    www.kosztydruku.pl
    Chevrolet znika z Polski. Masz takie auto? Zobacz, co z częściami
    zamiennymi [AKTUALIZACJA]
    Chevrolet cruze LPG - jazda za grosze? Kierownictwo amerykańskiego
    koncernu General Motors podjęło decyzję o wycofaniu marki Chevrolet z
    rynków europejskich. Najpóźniej w 2015 roku nie kupisz aut tej marki w
    Polsce.
    Takim zabiegiem General Motors najwyraźniej zamierza wzmocnić w Europie
    pozycję marek Opel/Vauxhall, które mają wypełnić na rynku miejsce po
    Chevrolecie.

    Co z autami kupionymi do tej pory przez polskich kierowców?

    Chevrolet dotrzyma wszystkich zobowiązań gwarancyjnych na samochody
    zakupione do tej pory i te, które będą kupione do 2015 roku. Wraz z
    autoryzowanymi serwisami Chevrolet zapewnia usługi serwisowe. Gwarantuje
    także dostępność oryginalnych części zamiennych przez co najmniej 10 lat
    - usłyszeliśmy w ust przedstawiciela marki Chevrolet.

    Nad Wisłą nowego chevroleta będzie można kupić jeszcze do 2015 roku.

    Czy GM osiągnie zamierzony cel i sprzedaż Opla pójdzie w górę?

    General Motors patrzy globalnie na rozwój poszczególnych marek. O ile w
    Polsce Chevrolet radził sobie bardzo dobrze, co widać po wynikach
    sprzedaży, to już w Europie nie było tak różowo. Nie ma co ukrywać:
    Chevrolet stanowił dla Opla swego rodzaju konkurencję - można nawet
    powiedzieć o kanibalizmie. Sądzę, że odejście Chevroleta z Polski i
    Europy nie przełoży się na wzrost wyników sprzedaży Opla. Samochodami
    Chevroleta interesowali się zupełnie inni klienci z zupełnie innymi
    wymaganiami. Warto zaznaczyć, że bliźniacze dla Opla modele Chevroletów
    były znacznie tańsze - powiedział w rozmowie z portalem dziennik.pl
    Wojciech Drzewiecki, szef Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar".

    Samochody marki Chevrolet ciągle będą sprzedawane w Rosji.

    Założona w 1911 r. w Detroit marka Chevrolet jest czwartą największą na
    świecie firmą motoryzacyjną, której roczna sprzedaż w ponad 140 krajach
    wynosi prawie 5 mln samochodów osobowych i półciężarowych.

    W Europie obecnie można kupić takie modele jak spark, aveo, trax (SUV),
    cruze, orlando (van), captiva (SUV), sedana segmentu D o nazwie malibu,
    legendarne samochody sportowe camaro i corvette oraz elektryczny model
    volt o rozszerzonym zasięgu.

    Źródło: dziennik.pl
    Lubisz wiedzieć? Newsletter dziennik.pl - mocna strona informacji
    najnowsze informacje, tylko rzetelne dane | w każdy poniedziałek i
    piątek wprost na Twój osobisty adres mailowy
    bezpłatny i szybki zapis na stronie http://www.dziennik.pl/newsletter-zapis
    (C) 2010 Infor Biznes Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • 2. Data: 2013-12-05 14:05:59
    Temat: Re: żegnamy szewłoléééé
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-12-05 13:57, Rafał Wiśniewski pisze:

    > Czy wiesz, że możesz wydrukować ten artykuł do 5 razy taniej? Sprawdź na
    www.kosztydruku.pl

    Co to ma być?

  • 3. Data: 2013-12-05 14:08:13
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-05 14:05, robot pisze:

    > Co to ma być?

    Pewnie dobra oferta instalacji LPG.

  • 4. Data: 2013-12-05 19:57:01
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/05/2013 01:57 PM, Rafał Wiśniewski wrote:
    (ciach)

    Ja się dziwię, że GM wprowadził do Europy takiego egzota jak Chevrolet.
    Mogli dawać Camaro, Corvette, albo co tam fajnego jeszcze jest.
    Na pewno jest.

    Zamiast wzmocnić marketingowo Opla promowali jakiegoś Chevi, którego
    w Europie nie znają i cenią tak, jak każde inne amerykańskie gówno.
    Bez sensu. Nie wiem co za dupek z GM miał taki pomysł.
    Przecież GM, który w Europie sprzedawał auta pod marką
    Opel za oceanem był sprzedawany pod jakąś hamerykańska:
    Opel Kadett -> Pontiac LeMans
    Opel Omega -> Cadillac Catera
    Opel Zafira -> Chervrolet Zafira (na pewno w Tajlandii takie były)

    Po kiego chwieja wprowadzali Chevroleta do Europy? Pewnie ktoś za ten
    pomysł wziął dużą kasę. Teraz powinni go za to ukatrupić.

  • 5. Data: 2013-12-05 20:25:45
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 05 gru 2013 19:57, Megrims pisze:
> [...]
    >
    > Zamiast wzmocnić marketingowo Opla promowali jakiegoś Chevi, którego
    > w Europie nie znają i cenią tak, jak każde inne amerykańskie gówno.

    A może ktoś pomyślał, że dla Europejczyków będzie to spelndor mieć
    amerykańską markę w przystępnej cenie? Zwłaszcza, że poza Jeepem
    amerykańskie marki właściwie nie są obecne na szerszą skalę.

    A może ktoś pomyślał, że skoro Europie sprzedają równie egzotyczni
    Azjaci (Japonia, Korea, Indie), to czemu by nie spróbować sprzedać
    amerykańskiej marki?

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2013-12-05 20:44:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 05 Dec 2013 20:25:45 +0100 osobnik zwany .B:artek.
    napisał:

    > A może ktoś pomyślał, że dla Europejczyków będzie to spelndor mieć
    > amerykańską markę w przystępnej cenie? Zwłaszcza, że poza Jeepem
    > amerykańskie marki właściwie nie są obecne na szerszą skalę.

    Chevrolet wielkości pudełka od zapałek to był od początku poroniony pomysł

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-12-05 21:03:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 05 Dec 2013 13:57:04 +0100, Rafał Wiśniewski napisał(a):

    > Kierownictwo amerykańskiego
    > koncernu General Motors podjęło decyzję o wycofaniu marki Chevrolet z
    > rynków europejskich

    Definitywny koniec Matiza na polskim rynku? :(

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2013-12-05 22:59:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-05 20:44, Użytkownik masti napisał:

    > Chevrolet wielkości pudełka od zapałek to był od początku poroniony pomysł

    Pomijając że tanie Chevrolety sprzedają się u nas lepiej
    niż drogie Ople. Dużo lepiej będzie nie sprzedawać tego co
    schodzi i skoncentrować się na promocji tego co ludzie nie chcą.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-12-06 17:19:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Pomijając że tanie Chevrolety sprzedają się u nas lepiej
    > niż drogie Ople.

    Problem w tym, że Chevy wcale tanie nie są.
    Zobacz na cenę Traxa, od Soula jest droższy na oko ze 20 tys (z silnikiem
    diesla).

  • 10. Data: 2013-12-06 17:36:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-06 17:19, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Problem w tym, że Chevy wcale tanie nie są.
    > Zobacz na cenę Traxa, od Soula jest droższy na oko ze 20 tys (z
    > silnikiem diesla).

    I dlatego Trax się u nas nie bardzo sprzedaje, sprzedają się
    tanie czyli Aveo na pierwszym miejscu.