  • 1. Data: 2010-11-20 10:14:05
    Temat: lusterka zbyt kompatybilne?
    Od: Suri <b...@p...fm>

    Witam.
    W moim aucie, lusterka są elektrycznie ustawiane, przy pomocy
    jak wiadomo takiego pokrętła z oznaczeniami: P-prawe, L- lewe i
    kropka na środku jałowe.Na początku zdawało mi się, że jak
    przekręciłam
    pokrętło w prawo to mogłam ustawić prawe i tylko prawe lusterko i
    podobnie z lewym: lewe i tylko lewe po przekręceniu na L'ke.
    Kropka ' luz' nic nie przestawiała - wiadomo.
    Po jakimś czasie zauważyłam, że owszem jak ustawiam na L-lewe to
    tylko
    ona się rusza, ale z kolei jak przekręcę na P to już i prawe i lewe
    lusterko się rusza
    a jak wiadomo nie zawsze to ustawienie pasuje kierowcy jeśli wpierw
    lewym się całkowicie dopasowało.
    Serwisant powiedział, że to tak było od początku, no a ja dałabym
    sobie
    uciąć palec, że od początku każde 'literka odrębnie poruszała'
    lusterka
    a teraz ta prawa się zacięła.
    Proszę, jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć, czy to serwisant robi mnie w
    bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.
    --
    * Tell me why are we, so blind to see
    That the one's we hurt, are you and me *

  • 2. Data: 2010-11-20 10:51:14
    Temat: Re: lusterka zbyt kompatybilne?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Proszę, jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć, czy to serwisant robi mnie w
    bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.
    ---

    serwisant ściemnia.
    prawdopodobnie ten przełącznik sie uszkodził, ma jakieś zwarcie w środku lub
    utrate masy.

    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-20 11:09:30
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 20 Lis, 10:51, "Jacek" <s...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisa w wiadomo
    cinews:1757168c-af24-4e36-a3a1-e865e8f5e0c9@o14g2000
    yqe.googlegroups.com...
    > Prosz , je li by kto m g mi powiedzie , czy to serwisant robi mnie w
    > bambuko, czy rzeczywi cie tak jest w ka dym samochodzie.
    > Dzi kuj . Mam nadzieje, ze nie za mocno namota am.
    > ---
    >
    > serwisant ciemnia.
    > prawdopodobnie ten prze cznik sie uszkodzi , ma jakie zwarcie w rodku lub
    > utrate masy.
    >
    > Jacek

    No to co ja mam zrobić, jak auto świeżo 3 tyg. po przeglądzie jest
    a facio wciska, że tak było? Dodam jeszcze, że faktycznie część
    elektryki siadła, bo np nie podświetlało się takim 'fosforem' część
    pokręteł np. do nawiewu a te 'znaczki' na drzwiach od szyb sie
    świeciły. To,
    naprawili w autoryzowanym servisie a na tamto powiedzieli, ze to
    normalne.
    Ale ja wiem, że nie normalne bo niewygodnie, lusterka muszę ustawiać
    na
    postoju. Sorry za nomenklaturę, ale nie znam sie za mocno.

  • 4. Data: 2010-11-20 11:17:07
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > lewym się całkowicie dopasowało.
    > Serwisant powiedział, że to tak było od początku, no a ja dałabym

    Serwisant robi Cie w bambuko. Mozesz powiedziec, co to za samochod? Mialem
    to samo w swoim Passacie 2004r po dokladniejszym umyciu.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2010-11-20 11:22:35
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    auto jest na gwarancji?
    to był przegląd na stacji czy w serwisie?

    Jacek

  • 6. Data: 2010-11-20 12:01:38
    Od: "KM" <n...@o...pl>

> [...]
    >bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    >Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.

    Witam!

    Nie wiem jaki to samochod, ale jesli to VW to jest taka opcja w module
    komfortu - synchronicznej regulacji lusterek. Roznicza jednak polega na tym
    ze w pozycji L - regulujemy jednoczesnie L+P, natmoiast w pozycji P
    regulacja tylko P.

    Pozdrawiam!
    KM

  • 7. Data: 2010-11-20 12:11:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-20 10:14, Suri pisze:
> [...]
    > tylko
    > ona się rusza, ale z kolei jak przekręcę na P to już i prawe i lewe

    A czy te lusterka chodzą tak samo, czy symetrycznie lewo-prawo?

    Tzn. jeżeli jedno lusterko przestawiasz w prawo, to to drugie również
    jedzie w prawo, czy może w lewo?

    Jeżeli chodzą oba w prawo, to stawiam na jakieś uszkodzenie przełącznika.
    Natomiast jeżeli chodzą symetrycznie, to jest to funkcja którą ma wiele
    samochodów.
    Jeżeli auto świeżo po przeglądzie, i jesteś pewien że wcześniej tego nie
    było, to być może w serwisie skasowali ustawienia komputera i się
    włączyło coś takiego.

    Sama funkcja się sprawdza całkiem dobrze, bo dzięki temu łatwo można do
    parkowania oba lusterka obrócić jednocześnie w dół i w stronę środka
    samochodu żeby widzieć obrys tylnego koła i nadkoli.
    Potem szybko można to przywrócić.

    Również się sprawdza jak zmienia się kierowca i drugi przestawia fotel
    np. do przodu, to musi lewe lusterko skręcić w lewo, a prawe w prawo.
    Dzięki temu może zrobić to jednocześnie.

  • 8. Data: 2010-11-20 12:43:33
    Od: "katz" <małpa@malpa.pl>

    >Proszę, jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć, czy to serwisant robi mnie w
    >bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    >Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.

    Nie wiem czy w każdym samochodzie, ale w moim Passacie (2001r.) tak właśnie
    jest.

  • 9. Data: 2010-11-20 12:48:39
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.11.2010, Suri napisał(a):

> [...]
    > bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    > Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.

    Dokładnie jak opisujesz mam w 'angliku'. ;D
    Tj. górna pozycja pokrętła - ogrzewanie, środkowa - ustawianie obu
    lusterek, dolna - ustawianie tylko lewego (od strony pasażera).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 10. Data: 2010-11-20 13:07:58
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 20 Lis, 10:14, Suri <b...@p...fm> wrote:
> [...]
    > bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
    > Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.

    1.Zaopatrzyc sie w instrukcje obslugi tego samochodu.
    2.Znalezc rozdzial dotyczacy lusterka.
    3.Przeczytac.
    4.udac sie do serwisanta i mu pokazac i zagonic do roboty.
    5.Udac sie do jego kierownika i opieprzyc za zmarnowany czas.