  • 1. Data: 2010-09-29 09:58:08
    Temat: lustro/alias strony ale każda subdomena ma inny index
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak to zrealizować

    domena.pl - index.php
    shop1.domena.pl - alias folderu głównego domeny, index: shop1.php
    shop2.domena.pl - alias folderu głównego domeny, index: shop2.php
    shop3.domena.pl - alias folderu głównego domeny, index: shop3.php

    htaccess niebardzo, bo nie da się raczej robić warunkowo tego:

    .htaccess
    DirectoryIndex shop1.php

  • 2. Data: 2010-09-29 17:22:47
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-09-29 11:58, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > shop3.domena.pl - alias folderu głównego domeny, index: shop3.php
    >

    > htaccess niebardzo, bo nie da się raczej robić warunkowo tego:

    My to zawsze wildcard dla domeny i obsługa w PHPie :).
    pozdr,p. http://www.teleit.pl

  • 3. Data: 2010-09-29 18:14:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    rozumiem że sugerujesz sprawdzanie adresu w pliku index.php
    i po tym przekierowanie do konkretnej podstrony

    jednak nie podobają mi się te przekierowania/migania w pasku

    a to jest dobre: DirectoryIndex shop1.php
    tylko nie potrafię zrobić tego warunkowo

  • 4. Data: 2010-10-04 08:54:50
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-09-29 20:14, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > jednak nie podobają mi się te przekierowania/migania w pasku
    >
    > a to jest dobre: DirectoryIndex shop1.php
    > tylko nie potrafię zrobić tego warunkowo

    Nie musi być migania w pasku, bo i po co. Możesz wszystko obsłużyć w
    pliku PHP bez używania Header('Location...').

    pozdr,p. http://www.teleit.pl