  • 191. Data: 2011-10-26 08:47:21
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 20:00, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Przestań już p..ić ! Dopuszczalną prędkość reguluje ustawa o ruchu
    > drogowym a Ty piszesz o rozporządzeniu na temat dokonywania pomiarów
    > przez urządzenia rejestrujące.

    To, że nie potrafisz zrozumieć paru prostych zdań nie jest od razu
    powodem do nerwów.

    A.

  • 192. Data: 2011-10-26 08:49:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 16:42, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-10-25 15:21, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)

    > Napisał:
    > "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79,"
    >
    > Teraz się wypiera.

    W którym miejscu? I przestań już popisywać się swoim analfabetyzmem.

    A.

  • 193. Data: 2011-10-26 08:50:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > To nie jest to samo.

    Co nie jest to samo? Ustawodawca, jasno sprecyzował jak interpretowana
    jest prędkość. Czego jeszcze nie rozumiesz?

    A.

  • 194. Data: 2011-10-26 08:50:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:55, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ten przepis określa dokładność pomiaru. O nieskończonej dokładności nie
    > można mówić, bo przy nieskończonej dokładności prędkość nie ma sensu (z
    > ograniczeń stricte fizycznych) :)

    Zastanawiam się co ludzie robili na fizyce w czwartej klasie szkoły
    podstawowej.

    A.

  • 195. Data: 2011-10-26 08:52:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 16:43, DoQ pisze:

    > ROTFL - już zapomniałeś kto podjął temat 60 vs 79 ?

    A Ty co sam napisałeś jeden post wcześniej, który wyciąłeś aby się nie
    ośmieszać?

    A.

  • 196. Data: 2011-10-26 08:53:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:35, John Kołalsky pisze:

    > Ależ Ty bredzisz.

    Cóż za wspaniała argumentacja:)

    W sumie, biorąc pod uwagę, braki z podstaw logiki, fizyki oraz czytania,
    czego więcej można się spodziewać?

    A.

  • 197. Data: 2011-10-26 08:57:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 16:57, DoQ pisze:

    > Rozumiem doskonale. Za to nie rozumiem jak można interpretować margines
    > +10 jako dozwolone +10. Wyobrażam sobie kierowców, którzy traktują go
    > jak ty i gapią się na licznik czy aby nie przekroczyli o 11 - a wtedy
    > nijak ma sens argument z bezpieczeństwem i patrzeniem na drogę.

    No tak, kolejny typ, co wie wszystko, nawet jak jeździ ktoś kogo nigdy
    na oczy nie widział.

    A.

  • 198. Data: 2011-10-26 08:59:41
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 18:18, DoQ pisze:

    > Jeśli jedzie z maksymalną dozwoloną, a tym bardziej jak jeszcze jadą na
    > prawym to niby dlaczego? Tak jak tu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=zmvnLwE2xgA wszyscy maja spieprzać na
    > prawo? Czy może to nie jest ruch prawostronny?

    To którą stronę jezdni należy się poruszać, należy do absolutnych
    podstaw. Jak widać, jeszcze wiele musisz się nauczyć, zanim przystąpisz
    do egzaminu na PJ.

    A.

  • 199. Data: 2011-10-26 09:01:33
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:49, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > 75/70

    Podasz jakiś przypadek, w którym prawo nie przewiduje kary za jego złamanie?

    A.

  • 200. Data: 2011-10-26 09:06:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-26, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]