  • 251. Data: 2011-10-27 18:54:03
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/10/2011 15:19, Arek wrote:

    > Zacznij od rozszyfrowania znaczenia słowa analogia. Wówczas może
    > odkryjesz, że w tym co napisałeś nie występują żadne podobieństwa. Ale
    > czy ja za dużo nie wymagam?

    Zacznij może od odpowiedzenia na moje pytania z innego wątku, bo widzę
    tutaj pewne podobieństwa - w jednym i drugim przypadku uparcie
    ignorujesz niewygodne dla Ciebie fakty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 252. Data: 2011-10-27 18:55:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/10/2011 15:19, Arek wrote:

    > Zacznij od rozszyfrowania znaczenia słowa analogia. Wówczas może
    > odkryjesz, że w tym co napisałeś nie występują żadne podobieństwa. Ale
    > czy ja za dużo nie wymagam?

    To już się nudne robi, kilka osób wytknęło Tobie i AZowi głpotę, a wy z
    uporem godnym lepszej sprawy brniecie w swoje urojenia nie odróżniając
    szczania w piwnicy od picia w szczawnicy. Ofiary Giertychowej rewolucji,
    jak nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 253. Data: 2011-10-28 08:51:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-27 18:55, kamil pisze:

> [...]
    > uporem godnym lepszej sprawy brniecie w swoje urojenia nie odróżniając
    > szczania w piwnicy od picia w szczawnicy. Ofiary Giertychowej rewolucji,

    Fakt, próbujesz z Arturem coś udowodnić nie używając w ogóle argumentów.
    Zastanawiałem się, kiedy to się Wam znudzi. No chyba, że tekst o kamerce
    przed sklepem albo o lizakach na straganie, uważasz za merytoryczne.
    Oczywiście bez komentarza.

    A.

  • 254. Data: 2011-10-28 08:57:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-27 17:36, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > "Jeśli"

    Szkoda, że mit o tych przepisach za których łamanie nie ma kary, tak
    szybko upadł.

    > Czegoś nie zrozumiałeś ?

    Tego, jaki to hipotetyczne i bezsensowne założenie ma wpływ na omawianą
    kwestię.

    A.

  • 255. Data: 2011-10-28 09:01:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-27 17:58, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Są. Co w związku z tym ?

    Ciągle na nie czekam.

    > W odpowiedzi na moje stwierdzenie, że "to nie jedyny przypadek"
    > zapytałeś "Podasz jakiś przypadek... ?" i otrzymałeś odpowiedź "Chodzi o
    > TEN przykład". Jak chciałeś zapytać o inne przykłady to trzeba było to
    > zrobić.

    Ale TEN przypadek, nie jest takim przypadkiem - nawet jeśli z jakiegoś
    powodu uważasz inaczej. Więc pytanie o *jakiś* jest nadal aktualne.

    > Zacznij od nauki pisania.

    Pisałeś nie jedyny, sugerując, że są te inne, istnienie tych innych
    miało by w Twoim mniemaniu, urealnić TEN. Jednak nie udało Ci się tego
    zrobić więc, uciekasz się teraz to takich żenujących uników.

    A.

  • 256. Data: 2011-10-28 09:37:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-28, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Zastanawiałem się, kiedy to się Wam znudzi. No chyba, że tekst o kamerce
    > przed sklepem albo o lizakach na straganie, uważasz za merytoryczne.

    Arek daj spokoj. Goscie pierdola o jechaniu 70.0000 km/h a sami na
    codzien lamia przepisy. Ot trollowanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 257. Data: 2011-10-28 12:14:39
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na drodze dwujezdniowej jest jak najbardziej dozwolone.

    A nieprawda!

    Jedynie DOPUSZCZA SIĘ, bo wyprzedzanie z prawej zawsze jest bardziej
    niebezpieczne i zmusznie do tego przez blokowaniem lewego pasa jest
    chamstwem.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 258. Data: 2011-10-28 12:22:17
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Masz jakieś wsparcie w rzeczywistości?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Myślę, że PoRD reguluje to wyraźnie:
    "3. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu przejeżdżać z lewej
    strony wyprzedzanego pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 4, 5 i 10."

  • 259. Data: 2011-10-28 12:32:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-28, wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > Myślę, że PoRD reguluje to wyraźnie:
    > "3. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu przejeżdżać z lewej
    > strony wyprzedzanego pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 4, 5 i 10."

    No to doczytaj jeszcze te trzy ustępy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 260. Data: 2011-10-28 12:38:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:14:39 +0200, wiesiaczek napisał(a):

    > Jedynie DOPUSZCZA SIĘ, bo wyprzedzanie z prawej zawsze jest bardziej
    > niebezpieczne i zmusznie do tego przez blokowaniem lewego pasa jest
    > chamstwem.

    Zakładając oczywiście, że zachodzi blokowanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI