  • 1. Data: 2022-12-28 15:47:28
    Temat: [media] Sprzedali 50 sztuk AMI
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Wszystkie z 50 egzemplarzy niewielkiego i zadziornego autka bez
    bocznych drzwi, zostały wyprzedane w niecałe 18 minut."

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aml

    No nieźle, nieźle .. 50 sztuk :-)

    "Bez bocznych", widzicie ? ;-)

    O, i prawie adekwatny skrót się wygenerował :-)

  • 2. Data: 2022-12-28 16:55:39
    Temat: Re: [media] Sprzedali 50 sztuk AMI
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 28.12.2022 o 15:47, ii pisze:

    > "Wszystkie z 50 egzemplarzy niewielkiego i zadziornego autka bez
    > bocznych drzwi, zostały wyprzedane w niecałe 18 minut."
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aml

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-12-28 23:08:35
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 28.12.2022 o 15:47, ii pisze:
    > "Wszystkie z 50 egzemplarzy niewielkiego i zadziornego autka bez
    > bocznych drzwi, zostały wyprzedane w niecałe 18 minut."

    za 45 kpln są nieco ciekawsze opcje niż egzotyczny mikro samochód elektryczny, to 83%

    podstawowej wersji kia picanto bez rabatów

    jak się ma pecha to na części czeka się ZAPEWNE (to znaczy że tak sobie strzelam)
    miesiącami - skoro rzucają na rynek zawrotne 50 sztuk, a na serwis i przeglądy jeździ
    się
    do warszawy (albo jak niegdyś z teslami - do berlina)?

  • 4. Data: 2022-12-29 22:07:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.12.2022 o 23:08, m4rkiz pisze:

    > za 45 kpln są nieco ciekawsze opcje niż egzotyczny mikro samochód
    > elektryczny, to 83% podstawowej wersji kia picanto bez rabatów

    A co jest ciekawego w tej kia?

> [...]
    > strzelam) miesiącami - skoro rzucają na rynek zawrotne 50 sztuk, a na
    > serwis i przeglądy jeździ się do warszawy (albo jak niegdyś z teslami -

    E tam, to nie nowa firma na rynku, mają swoje ASO i robią w nich swoje
    elektryki. Części może i brakować, ale ... ja to jako ciekawostkę
    wysłałem a nie, że od razu macie kupować. Taka konkurencja dla Twizy.
    Poza tym piszą jednak o 1000 sztuk, a 50 sprzedali wcześniej.