  • 1. Data: 2011-11-27 20:05:25
    Temat: mgła i popierdalanie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy
    nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama
    zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było
    widać tak na granicy drogi hamowania.

    W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać...

  • 2. Data: 2011-11-27 20:09:38
    Temat: Re: mgła i popierdalanie
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-11-27 20:05, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.
    >
    > W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać...

    Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2011-11-27 20:12:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:09:38 +0100, Mumin napisał(a):

    > Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem...

    To jest jakby oczywiste, że chwalą się szybcy i bezpieczni.
    Ci drudzy już sie nie pochwalą. Nikomu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 4. Data: 2011-11-27 20:13:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mumin,

    Sunday, November 27, 2011, 8:09:38 PM, you wrote:

    > Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem...

    Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było to
    tak dawno temu, że ruch był minimalny i prawdopodobieństwo karambolu
    znikome. A najważniejsze - było widać przeciwmłowe poprzedników.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-11-27 20:20:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było to
    > tak dawno temu, że ruch był minimalny i prawdopodobieństwo karambolu
    > znikome. A najważniejsze - było widać przeciwmłowe poprzedników.

    Wiara czyni cuda...

    a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane
    pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy wozie konnym.

  • 6. Data: 2011-11-27 20:21:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
> [...]
    > grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to
    > gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.
    Na autostradzie to bezpieczniej w takich warunkach popierdalać (no może nie 150 ale
    ze 100-120) niż
    zwolnić do np 50-70km/h
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-11-27 20:25:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek Dyjor

> [...]
    > grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to
    > gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.

    Jak byłem młodszy i głupszy to też tak jeździłem, zależy jaka mgła. ;)

    PS. Nigdy nic się nie stało.

  • 8. Data: 2011-11-27 20:28:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mumin

    > Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem...

    Ale to też zależy od wzroku (i świateł). W tych samych warunkach jeden
    może widzieć drogę całkiem nieźle, a drugi prawie wcale. Zauważyłem, że w
    warunkach typu ciemno, lekka mgła, lekki deszcz, kiedy i tak widzę dalej
    niż potrzebuję, wielu kierowców jedzie bardzo wolno i sprawia wrażenie,
    jakby w ogóle nie ogarniali gdzie przebiega droga.

  • 9. Data: 2011-11-27 20:31:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek Dyjor

    > a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane
    > pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy wozie konnym.

    Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie
    bezpiecznie z odstępem odpowiednim do prędkości (w zasadzie dowolnej) za
    nim. Nawet jak w coś walnie, to Ty zdążysz zahamować. :)

  • 10. Data: 2011-11-27 21:07:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Sunday, November 27, 2011, 8:20:35 PM, you wrote:

    > Wiara czyni cuda...

    Jaka wiara? Wyobraż sobie, że były takie czasy kiedyś, że A4 bywała
    niemal pusta.

    > a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane
    > pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy wozie konnym.

    Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do
    poprzednika i widząc jego światła, mogłem sobie pozwolić. Bo
    wiedziałem, że starczy mi miejsca, jakby on się w coś wpieprzył.

    Wierz mi, że mniej stresu mnie to kosztowało niż zorientowanie się
    kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego się
    przymierzałem, ma podwieszony wieloskibowy pług, który buja się nad
    maską mnojhego auta. Był uniesiony tak wysoko, że w moich światlach
    nie było go widać. Nie dość, że jechał bez świateł, to nawet kawałka
    czerwonej szmaty na plugu nie zawiesił. Jakbym jechał dostawczakiem
    albo czymś większym, to miałbym ten pług w kabinie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl