  • 1. Data: 2009-03-08 10:00:04
    Temat: mingw, cmake, qt4 i openssl -> problem z uruchomieniem programu
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    próbuję pod windowsem skompilować i uruchomić program który do tej pory
    budowałem pod linuxem (cmake + qt4 + openssl).
    Po cięzkich bojach w koncu się skompilowało. Uruchamiam i dostaję: Aplikacja
    nie została właściwie zainicjowana (0xc0000034) (wczesniej mialem też błąd
    0xc0150002 który udało mi sie naprawić sciagajac kilka dllek)

    poszperałem troche w googlach i natrafilem na .net 2.0 ale instalacja nic to
    nie pomogła.

    na stronie openssla jest też taka informacja:
    http://www.openssl.org/support/faq.html#PROG2

    ja mam jednak mingw i nie wiem jak i czy wogóle powyższa informacja moze mi
    pomóc (gcc co prawda ma przełącznik MD ale zdaje sie służy do czego innego).

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-03-09 16:09:52
    Od: Kicer <...@...c>

    Kicer wrote:

> [...]
    > dllek)
    >
    > poszperałem troche w googlach i natrafilem na .net 2.0 ale instalacja nic

    wygląda na to że 3.5 już pomaga ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 3. Data: 2009-03-11 11:41:16
    Od: Zbigniew Zagórski <z...@g...com>

    On 9 Mar, 17:09, Kicer <a...@...c> wrote:

    > wygląda na to że 3.5 już pomaga ;)

    A przepraszam, że zapytam co ma piernik (.NET) do wiatraka (QT, mingw,
    openssl) ?

    Bo, że pomaga to rozumiem - na windowzie wszystko możliwe. Ale czemu?.

    ZZ

  • 4. Data: 2009-03-22 19:47:17
    Od: Kicer <...@...c>

    Zbigniew Zagórski wrote:

    > A przepraszam, że zapytam co ma piernik (.NET) do wiatraka (QT, mingw,
    > openssl) ?
    >
    > Bo, że pomaga to rozumiem - na windowzie wszystko możliwe. Ale czemu?.

    nie mam zielonego pojecia ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com